2 Reacties
茅茅n jaar geleden
Kan gebeuren, ik weet niet precies hoe vaak of hoe erg dat is, ik kan wel meespreken van het vergeten, al komt het bij mij ook vanwege het vele braken, ik kon het soms gewoon niet nemen en daar maakten de dokters geen groot probleem van alleszins. Courage, we gaan nog wel dingen doen die niet het beste zijn. Leg het op je nachtkastje, dat hielp bij mij. Succes
茅茅n jaar geleden
Wees niet te streng voor jezelf! Er zijn veel vrouwen die pas heel laat (voorbij het eerste trimester) door hadden dat ze zwanger zijn, en een gezond kindje op de wereld hebben gezet :) komt wel goed.
Ik heb mijn supplementen verspreid (in mijn handtas had ik een strip, op toilet, keuken, etc) en had een wekker en een reminder in de agenda van mijn gsm gezet :) op dit moment is je hoofd overuren aan het draaien want er moet Oh zo veel geregeld worden en je hormonen slaan op tilt... Ik denk dat bijna niemand eens een supplement vergeten is, of zelfs niet meer! Zoals Smikkie zegt, heel wat vrouwen hebben last van overgeven/misselijkheid en houden niks binnen.