9 Reacties
9 maanden geleden
Ik ben nu 16w en neem nog steeds dezelfde pilletjes.. mijn gyn heeft bij de nipt niets gezegd over veranderen 🤷🏼♀️
Op 14w had ik een keelontsteking dus bij de huisarts geweest en zij zei dat ik ze gerust mocht verder nemen.
Woensdag moet ik weer naar de gyn dus ga dan wel eens vragen hoe het nu zit 😅
9 maanden geleden
ik heb het vrijdag ook aan mijn gynaecoloog gevraagd. Mocht in principe stoppen met foliumzuur (17w wel al) en kan overschakelen op multivitamines maar dat moet niet.
9 maanden geleden
in principe tot 12weken want dan is je baby op zich al helemaal gevormd dus daarna is het minder noodzakelijk. maar het kan geen kwaad om deze uit te nemen of verder te nemen. die zwangerschapdvitaminen zijn eigenlijk niet nodig als je geen te korten hebt en je eet gevarieerd en gezond...
9 maanden geleden
Reactie op Mehak
Je moet je vitamines gewoon Doornemen
Ben ook zo geïnformeerd door de dokte ...
moeten is zo'n dwingend woord... je bent helemaal niet verplicht om dit te nemen, is wel soms aangeraden. maar daar kiest de mama zelf in.
9 maanden geleden
Wij hadden vorige week een echo op 13w+4d en toen zei de gynaecologe dat ik vanaf dat moment mocht stoppen met foliumzuur en mocht overschakelen op een andere zwangerschapsvitamine. Ik neem nu dagelijks Omniabiontia Pronatal+. Daar zit foliumzuur in, maar o.a. ook ijzer, vitamine D,...