42 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op AmberS1995
Onze dochter drinkt vanaf het begin uit speen 4. Ze kreeg er gewoon niks ui ...
Sinds Avent is veranderd van spenen is het echt zoeken. Eerste zoontje was zo goed met de spenen. Uit de nieuwe krijgt ons dochtertje nu niets… 2 en 3 geprobeerd en uiteindelijk mijn oude spenen boven gehaald… helpt nr 4 dan? Want de oude zijn nergens meer te vinden 🥲
4 maanden geleden
Reactie op Rnnuo
Even een ander vraagje maar met die warmte heb ik gisteren melkverlies..heb ...
Ja 4 dagen na bevalling zou dit op gang komen...ik heb het sinds gisteren...2 cup groter, hard en stuwing! Ik heb ook geen pilletkes gekregen maar maandag om salie capsules, zou helpen..
Ik leg er wat ijs op maar niet veel effect 🙄
4 maanden geleden
Mijn meisje krijgt flesvoeding van NAN met de MAM-flesjes en voorlopig gaat het goed (3 weken). Ze heeft de laatste dagen wel veel last van krampjes helaas
4 maanden geleden
Reactie op sharverb
Sinds Avent is veranderd van spenen is het echt zoeken. Eerste zoontje was ...
Ik heb ook nummer 4 voor mijn dochtertje van 10 dagen oud en hier krijgt ze wel melk uit! Bij ons werkte 2 en 3 ook niet voor haar
4 maanden geleden
Reactie op Rnnuo
Hoeveel drinkt jullie kindje?
Hier drinkt Milla nu 50ml om de 3a4h nutrilo ...
Hallo mijn dochtertje is 2 weken oud drinkt 90ml met 3schepjes nutrilon drinkt meestal alles op soms blijft er beetje over. Met de geboorte gaf ik ook avent maar is zeer slecht ze kon er niet van drinken heb het zelf ook geprobeert en er kwam bijna niets uit . Koop difrax flessen met speen Small erop die zijn zeer goed. Is het nog altijd moeizaam voor je dochtertje met die spenen van difrax kan je medela spenen kopen ook Small voor op de difrax flessen die zijn nog zachter dan die van difrax zelf. 🙂
4 maanden geleden
Reactie op opaarde
Laat jullie kleintje ook zoveel windjes bij het voeden 🙁
Ja haha dat kan ze goed 🤣
4 maanden geleden
Reactie op opaarde
Dus is niet iets raar dan🥲 ze heeft zoveel krampjes dacht mss dat het door ...
Net goed dan kan ze wat lucht kwijt
3 maanden geleden
Reactie op sharverb
Sinds Avent is veranderd van spenen is het echt zoeken. Eerste zoontje was ...
Helllo, onze zoon drinkt nu uit de nummer 4 probleemloos. Hij is 2 weken oud. Ervoor hadden we een 2 en kon hij de melk niet volledig opdrinken omdat hij gewoon moe werd en in slaap viel van de zuigen omdat er bijna niets uitkwam uit de 2. Nu drinkt hij alle goed op echt een aanrader de 4
3 maanden geleden
Reactie op opaarde
Ik geef borstvoeding en aanvullen met fles tot 90ml...
Echt ne moeilijke � ...
Hallo, ik gebruik difrax flessen met speen Small me dochtertje drinkt toch wel zo 15á30min aan een fles , ze drinkt 120ml met 4schepjes = (135ml melk) maar ze drinkt goed niet te snel.
MOD
3 maanden geleden
Reactie op JanaMrchrs
Ik heb er sinds gisteren ook last van… is het van warmte? Ik heb wel pillet ...
Komt idd door de warmte, na een paar dagen was de stuwing wel gestopt.
Maar nu weer met dit weer weer melkverlies en telkens als Milla drinkt reageren me boobs plots ook.