42 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Baby july

Idem hier, mam lukt het best voor ons met speen 1 ...soms wat snel dus ik g ...
Ben ook net de mam 0+ gaan halen, maar helaas veel te snel en kon ze ook niet goed aanhappen... We gaan toch verder met de dr brown prematuur speen

4 maanden geleden

Reactie op AmberS1995

Onze dochter drinkt vanaf het begin uit speen 4. Ze kreeg er gewoon niks ui ...
Sinds Avent is veranderd van spenen is het echt zoeken. Eerste zoontje was zo goed met de spenen. Uit de nieuwe krijgt ons dochtertje nu niets… 2 en 3 geprobeerd en uiteindelijk mijn oude spenen boven gehaald… helpt nr 4 dan? Want de oude zijn nergens meer te vinden 🥲

4 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Even een ander vraagje maar met die warmte heb ik gisteren melkverlies..heb ...
Ja 4 dagen na bevalling zou dit op gang komen...ik heb het sinds gisteren...2 cup groter, hard en stuwing! Ik heb ook geen pilletkes gekregen maar maandag om salie capsules, zou helpen.. Ik leg er wat ijs op maar niet veel effect 🙄

4 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Even een ander vraagje maar met die warmte heb ik gisteren melkverlies..heb ...
Een spannende bh aandoen en zo weinig mogelijk aan je borsten komen, van mij was het vooral 2 dagen op me tanden bijten. Melkverlies bleef langer aanhouden maar de pijn was weg

4 maanden geleden

Mijn meisje krijgt flesvoeding van NAN met de MAM-flesjes en voorlopig gaat het goed (3 weken). Ze heeft de laatste dagen wel veel last van krampjes helaas

4 maanden geleden

Nog een vraagje 🥹 Hoe weet ik of mn kleintje genoeg heeft 🫠 Ik heb soms het gevoel dat zij geen stopgevoel heeft en de fles altijd uitdrinkt ... Want ik geef en borstvoeding en flesvoeding 🥲

4 maanden geleden

Onze kleine meid drinkt goed met de mam flesjes. We wisselen af tussen speentje 1 en 0. Ze drinkt Nutrilion prosyneo. Ongeveer 6 x 80 ml. Met de warme dagen vroeg ze een flesje meer uiteraard.

4 maanden geleden

Reactie op sharverb

Sinds Avent is veranderd van spenen is het echt zoeken. Eerste zoontje was ...
Ik heb ook nummer 4 voor mijn dochtertje van 10 dagen oud en hier krijgt ze wel melk uit! Bij ons werkte 2 en 3 ook niet voor haar

4 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Hoeveel drinkt jullie kindje? Hier drinkt Milla nu 50ml om de 3a4h nutrilo ...
Hallo mijn dochtertje is 2 weken oud drinkt 90ml met 3schepjes nutrilon drinkt meestal alles op soms blijft er beetje over. Met de geboorte gaf ik ook avent maar is zeer slecht ze kon er niet van drinken heb het zelf ook geprobeert en er kwam bijna niets uit . Koop difrax flessen met speen Small erop die zijn zeer goed. Is het nog altijd moeizaam voor je dochtertje met die spenen van difrax kan je medela spenen kopen ook Small voor op de difrax flessen die zijn nog zachter dan die van difrax zelf. 🙂

4 maanden geleden

Laat jullie kleintje ook zoveel windjes bij het voeden 🙁

4 maanden geleden

Reactie op opaarde

Laat jullie kleintje ook zoveel windjes bij het voeden 🙁
Ja haha dat kan ze goed 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Kimb071091

Ja haha dat kan ze goed 🤣
Dus is niet iets raar dan🥲 ze heeft zoveel krampjes dacht mss dat het door dat was

4 maanden geleden

Reactie op opaarde

Dus is niet iets raar dan🥲 ze heeft zoveel krampjes dacht mss dat het door ...
Net goed dan kan ze wat lucht kwijt

3 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Hi, had het zelfde voor ben overgestapt naar difrax op aanraden van de kinderarts en dat is een enorme succes! Kan je vinden bij de kruidvat!

3 maanden geleden

Reactie op sharverb

Sinds Avent is veranderd van spenen is het echt zoeken. Eerste zoontje was ...
Helllo, onze zoon drinkt nu uit de nummer 4 probleemloos. Hij is 2 weken oud. Ervoor hadden we een 2 en kon hij de melk niet volledig opdrinken omdat hij gewoon moe werd en in slaap viel van de zuigen omdat er bijna niets uitkwam uit de 2. Nu drinkt hij alle goed op echt een aanrader de 4

3 maanden geleden

Reactie op opaarde

Ik geef borstvoeding en aanvullen met fles tot 90ml... Echt ne moeilijke � ...
Hallo, ik gebruik difrax flessen met speen Small me dochtertje drinkt toch wel zo 15á30min aan een fles , ze drinkt 120ml met 4schepjes = (135ml melk) maar ze drinkt goed niet te snel.

3 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

exact hetzelfde voor gehad! Ben naar diftax overgeschakeld op aanraden van de kinderarts en helemaal top!!!

MOD

3 maanden geleden

Reactie op JanaMrchrs

Ik heb er sinds gisteren ook last van… is het van warmte? Ik heb wel pillet ...
Komt idd door de warmte, na een paar dagen was de stuwing wel gestopt. Maar nu weer met dit weer weer melkverlies en telkens als Milla drinkt reageren me boobs plots ook.

2 maanden geleden

Halen jullie de baby middernacht uit bed als jullie zijn flesvoeding geven

2 maanden geleden

Reactie op opaarde

Halen jullie de baby middernacht uit bed als jullie zijn flesvoeding geven
Ja inderdaad, om 23u en 3u haal ik hem uit bed. Zo kan ik hem nadien nog wat rechtop houden voor een boertje