9 Reacties

één jaar geleden

Reactie van uw lichaam Same story here Ik werk 10u op een dag. En ik ben een flauw. En met flauw wil ik zeggen vooral moe. Niet veel aan te doen dan te doorstaan

één jaar geleden

Het kan gewoon een normaal teken van zwangerschap zijn. Vermoeidheid, lage bloeddruk en duizeligheid kunnen daarbij horen. Of het kan ook wel liggen aan bv. uw ijzer. Bloedarmoede kunnen ook deze klachten geven. Tijdens een zwangerschap heb je namelijk ook grotere kans op een bloedarmoede.

één jaar geleden

oke bedankt voor de reacties , ik ben vandaag wat aan het rusten . ijzertekort heb ik nog last van gehad maar is normaal nu al een periode weer goed. dus zal waarschijnlijk idd van de lange werkdagen zijn die we moeten doorstaan.

één jaar geleden

ook ben ik aan het vermageren moet ik me daar zorgen over maken het is niet heel veel maar toch al 1 kg in paar dagen.

één jaar geleden

Reactie op elkeeeeeee

ook ben ik aan het vermageren moet ik me daar zorgen over maken het is niet ...
Heb je enig idee hoe het komt dat je vermagert? Is het omdat je met de drukte vergeet te eten? Of omdat je geen eetlust meer hebt? Of omdat je zo misselijk bent dat je niet meer kan eten/eten kan binnenhouden.

één jaar geleden

ik ben niet echt misselijk ik let wel meer op me eten dan voor de zwangerschap wat ik wel en niet mag eten.

één jaar geleden

Ik heb dit ook. Bij mij is het vanwege lage bloeddruk. Ik had dit al voor de zwangerschap, maar zwanger zijn maakt het alleen maar erger 🥴

één jaar geleden

Reactie op Bebecoco

Ik heb dit ook. Bij mij is het vanwege lage bloeddruk. Ik had dit al voor d ...
I know the feeling. Ik heb dit nu. Zelfs een pen weegt te veel 🤔

één jaar geleden

Ik heb ook veel flauwe momenten, dat begon op 5-6 weken al. Mijn bloeddruk is zelfs gezakt met momenten tot 9 over 5. Je kan er helaas weinig aan doen. De dokter zegt regelmatig rusten.