66 Reacties

vorig jaar

Reactie op Miever

Bedankt nogmaals voor je info van de progesteron. Heb net echo gehad en voo ...
Ik duim mee ! Die injecties zijn niet niets... Best pijnlijke spuitjes en geen idee hoe het bij jou is.. ik ben van België en hier kost het ong 70€ per week en word helemaal niets van vergoed 😓😓 Hopelijk helpen ze ! Ben blij dat je het hebt kunnen navragen ☺️🤞 hou me op de hoogte he 😉

vorig jaar

@Nahlie bedankt voor je info over de spuiten! Voorlopig ziet alles er goed uit maar hij zei zelf ook dat het beginnende miskraam lijkt te zijn. Nu hangt het af of het chromosomaal is of aan mij ligt. De progesteron spuiten konden het misschien nog verhelpen als het aan mij ligt.

vorig jaar

Ik heb net mijn bloedresultaten online gezien. HCG 12 Progesteron 8 Ik denk dat het schip gezonken is bij mij. Maar ik weet tenminste dat ik kan zwanger worden. Volgende beter!

vorig jaar

Reactie op Miever

@Nahlie bedankt voor je info over de spuiten! Voorlopig ziet alles er goed ...
Ai.. 12 is idd geen goed teken. Hoop mee voor jou ! Volgende keer sneller met de injecties starten en ev amengel vragen is 2x zo straf als utrogestan en moet je dus zo vaak niet inbrengen... Ik duim mee voor jou ! XXX Alvast sterkte gewenst! X

vorig jaar

Hoeveel mg Utrogestan gebruikte je Nahlie? Ik zit aan 800 mg vaginaal en 200 mg oraal per dag. Gaat wel over cryo terugplaatsing

vorig jaar

Reactie op pagna

Hoeveel mg Utrogestan gebruikte je Nahlie? Ik zit aan 800 mg vaginaal en 20 ...
2xper dag 2x200mg per dag en dan savonds de injectie inprosub nog..geen orale genomen omdat de injectie al heel straf zijn. Dit was bij mijn vorige zwangerschap. Zij was ook een cryo van 3 jaar ☺️. Deze zwangerschap is van een verse tp. En doe nu 2x dag de 400mg ( amengel is 400ipv 200) en dan savonds de injectie ook.

vorig jaar

Amai ja inderdaad ook veel. Ik ben er supermoe door 🫣

vorig jaar

Reactie op pagna

Amai ja inderdaad ook veel. Ik ben er supermoe door 🫣
Ja dat ken ik 😅😅 en geconstipeerd ook wel .

vorig jaar

Wij moesten voor PGT kiezen omwille van een erfelijke ziekte langs mijn kant. 3 pick-up's gehad en slechts 2 terugplaatsingen. Er vallen heel wat mogelijke eitjes af door het "zieke" gen. Deze worden na de pick-up uitgebreid getest gedurende 12 weken. Nu voor de 1e keer zwanger en voorzichtig hoopvol. Sowieso is het afwachten op de vruchtwaterpunctie 😢

vorig jaar

Via collega van mijn mama ( de collega zijn of haar dochter ) heb ik dit ook gehoord ... Dat er zoveel eitjes af afvallen en dan nog... Vreselijk dit ! Ik duim alvast mee voor een goede afloop xx

vorig jaar

Hey Nahlie, Wij hebben 1,5 jaar natuurlijk geprobeerd zonder succes. Vervolgens 7 inseminaties zonder succes maar nu bij de eerste terugplaatsing na ICSI is het direct gelukt. Ik ben vandaag 6 weken zwanger. We zijn enerzijds dolgelukkig maar anderzijds is het ook nog wat bang afwachten. Als vroedvrouw weet ik dat het nu belangrijke weken zijn voor ons kindje en dat er best nog wat kan foutgaan maar voorlopig waren de bloedcontroles zeer goed... Het is aftellen naar 11 december want dan is de eerste echo... spannend!!

vorig jaar

Reactie op nahlie

Wat leuk ! Proficiat! Bij ons het 4e traject op een tijdspanne van dikke ...
Had jij vandaag een echo? Hopelijk was alles oké 🤞🏼🍀

vorig jaar

Reactie op Ellenb2024

Hey Nahlie, Wij hebben 1,5 jaar natuurlijk geprobeerd zonder succes. Vervol ...
Ooh wat fijn dat het bij icsi wel direct mocht lukken! Het is idd heet spannend hé ! Maar als de bloedwaarden goed zijn zit je al in de goede richting he 😉 geniet er van en proficiat! ☺️

vorig jaar

Reactie op JosieH

Had jij vandaag een echo? Hopelijk was alles oké 🤞🏼🍀
Ik had vrijdag idd de belangrijkste echo , gelukkig was alles perfect in orde en is ons vruchtje goed gegroeid en hebben we een goede hartslag gehoord 🥰 dankjewel!

vorig jaar

Reactie op nahlie

Ik had vrijdag idd de belangrijkste echo , gelukkig was alles perfect in or ...
Ah superfijn nieuws! Gefeliciteerd. Wannee mag je terug?

vorig jaar

Reactie op JosieH

Ah superfijn nieuws! Gefeliciteerd. Wannee mag je terug?
15 Dec heb ik de laatste controle bij mijn privé gynaecoloog. En vanaf dan moet ik langsgaan bij de gewone gyn. ☺️ Nu zit er wat meer tijd tussen de afspraken

vorig jaar

Reactie op nahlie

Oh wat een fijn nieuws! Ook voor jullie Proficiat!

vorig jaar

Reactie op nahlie

Op hoeveel weken is deze belangrijke echo? 😊

vorig jaar

Reactie op madei

Op hoeveel weken is deze belangrijke echo? 😊
Dat is normaal de 12 weken echo.. die is het belangrijkste samen met de nipt.. Voor mij was de belangrijkste echo vroeger omdat mijn vruchtje niet goed geroeide... En we bij "onze belangrijkste echo" wisten of het goed was of we de zwangerschap moesten afbreken..... We kregen gelukkig goed nieuws ☺️ ik was toen 7w2d zwanger ☺️

vorig jaar

Hier ook 😀🤰🏼