9 Reacties

5 maanden geleden

Hey, zelfde klachten hierzo ... maar eerlijk gezegd geen idee hoe ik het ga doen. Proberen hier en daar nog een dagje verlof in te zetten en toch op 36 of 37 weken ten laatste te stoppen.

5 maanden geleden

Reactie op cabo93

Hey, zelfde klachten hierzo ... maar eerlijk gezegd geen idee hoe ik het g ...
Blij om te lezen dat ik niet alleen ben. Is allesins al een opluchting. Tis toch niet alles zo'n zwangerschap. Veel succes nog gewenst!

5 maanden geleden

Is jullie ijsbeer gemeten ? Ik had ook extremely vermoeidheid. De dokter heeft mij dan 20% thuisgeschreven en tevens ook mijn ijzer gemeten (was op 28 weken). De dag erop hebben ze mij gebeld om te zeggen dat mijn ijzerwaarde te laag is en kreeg ik een ijzerinfuus

5 maanden geleden

Reactie op abab24

Is jullie ijsbeer gemeten ? Ik had ook extremely vermoeidheid. De dokter he ...
Ijsbeer = ijzer

5 maanden geleden

Idd is een heel groot symptoom van ijzertekort. Sinds ik extra ijzer neem bovenop mijn prenatale vitamines = veel beter

5 maanden geleden

Reactie op abab24

Is jullie ijsbeer gemeten ? Ik had ook extremely vermoeidheid. De dokter he ...
Mijn ijzer was idd te laag toen het gemeten werd begin april. Sindsdien neem ik supplementen. Lijkt wel iets te helpen maar vooral als ik ook voldoende rust neem. Vandaag naar de winkel geweest en moest er al bekomen

5 maanden geleden

Reactie op lizzie1234

Mijn ijzer was idd te laag toen het gemeten werd begin april. Sindsdien nee ...
Ik kreeg de keuze tussen tabletten en een infuus. Aangezien het bij tabletten zeer langzaam is tegen dat je het merkt en je na verloop van tijd ook maagproblemen kan krijgen, heb ik voor het infuus gekozen. Heb idd ook nog momenten dat ik zeer moe ben, en wandelingen gaan trager en trager. Maar ja, er groeit dan ook een kindje in ons

5 maanden geleden

Hey, Ik ben ook ongeveer even ver en voel ook erg veel vermoeidheid, niet enkel fysiek maar ook mentaal voel ik me niet goed. Ik moet nog werken tot 37,5 maar voel dat dit eigenlijk niet meer op volle kracht kan... ik wil wel nog (minder) werken maar ik weet niet welke oplossingen daarvoor zijn?

5 maanden geleden

Ik heb hetzelfde gevoel. Mijn ijzer is trouwens helemaal in orde. Ik werk momenteel 40 uur in de week. Volgende week moet ik naar de gynaecoloog en ga ik het eens proberen bespreken. Volgens vriendinnen zal ze me gewoon adviseren om vroeger met moederschapsrust te gaan... via de huisarts zou je je deels ziek kunnen laten schrijven. Maar dat lijkt me zo'n gedoe... ik wacht het voorlopig nog even af.