40 Reacties
één maand geleden
Reactie op IzzyR
Je enige opties zijn nu neocate dat is volledige dieetvoeding of geitenmelk ...
Ik bekijk het zeker! Over neocate heeft nog geen enkele arts iets gezegd. Ik geef trouwens wel Bactiol op aanraden van de osteopaat. Maar 3x1 druppel per dag ipv de 6 druppels in 1 keer zoals op de verpakking staat. Bedankt voor je tips!!
één maand geleden
Reactie op Alinebllns
Ik bekijk het zeker! Over neocate heeft nog geen enkele arts iets gezegd. I ...
Super vreemd dat niemand ooit over neocate heeft gesproken echt waar. Ik zou eerst geitenmelk proberen voor neocate. Geen goede artsen hoor! Het is zeker super moeilijk voor jullie pfff
één maand geleden
Reactie op IzzyR
Super vreemd dat niemand ooit over neocate heeft gesproken echt waar. Ik zo ...
Inderdaad.. ik bekijk het zeker! Dit is in hetzelfde ziekenhuis waar de andere kinderarts dus zei dat ik gewoon een luid kind heb. Nee het is heel frustrerend, doet me heel veel pijn als hij zo krijst en je gewoon ziet dat hij pijn heeft.
één maand geleden
Oh zo erg! Hier een gelijkaardig verhaal maar de omeprazol doet wonderen. Sommige voedingen zijn nog een strijd maar veel minder lange huilbuien. Ik heb dus geen tips voor jou maar wil je veel sterkte wensen. Ik heb heel hard afgezien samen met ons kleintje voordat wij onze oplossing gevonden hadden. Is mentaal en fysiek heel zwaar want die huilbuien putten je volledig uit. 🫤
Ik hoop echt dat je snel iets vindt dat werkt.
één maand geleden
Wij geven voor zen flesjes altijd een pipet opticol (vrij bij de apotheek te verkrijgen ) kan ook echt geen kwaad en geven de flesjes van lansinoh en het is een wereld van verschil met zen krampjes!
één maand geleden
Reactie op Margot vdc
Wij geven voor zen flesjes altijd een pipet opticol (vrij bij de apotheek t ...
Bedoel je infacol? Want als ik opticol opzoek vind ik precies niets dat met baby’s te maken heeft 😂 zowel infacol als mama natura getest, werken hier gewoon niet ☹️
één maand geleden
Reactie op EDEP
Oh zo erg! Hier een gelijkaardig verhaal maar de omeprazol doet wonderen. S ...
Ben heel blij voor jullie dat jullie een oplossing hebben gevonden! Ik had de indruk dat de Omeprazole de krampen nog 100x erger maakte! Maar de kinderarts zei dat dit niet kon. Terwijl ik van her en der hoor dat dit zeker wel kan. Dankjewel voor je berichtje, ik hoop het ook 🙏🏼
één maand geleden
Reactie op Alinebllns
Ben heel blij voor jullie dat jullie een oplossing hebben gevonden! Ik had ...
De eerste week had ik dat idee ook. Met op dag 5 een hoogtepunt. Die dag heeft ons kindje de hele dag lang gehuild met misschien een halfuurtje pauze ... We stonden zelfs op het punt om naar spoed te rijden. Maar de dag erna was opeens alles opgelost en krijste hij totaal niet meer tijdens zijn voedingen.
Ik moet wel zeggen dat hij nog steeds veel onrustige voedingen heeft, constant scheetjes laat en ook af en toe nog eens last van krampjes. Maar tegenover constant gekrijs is dit een wereld van verschil.
één maand geleden
Reactie op EDEP
De eerste week had ik dat idee ook. Met op dag 5 een hoogtepunt. Die dag he ...
Ja dat snap ik! Ik zou al blij zijn moest het bij ons ook zo keren! Ze hebben mij aangeraden om een afspraak bij de kinderarts te maken om eens na te gaan of het proberen met vaste voeding op 3,5 maand eventueel een goed idee zou zijn. We zullen zien ☺️
één maand geleden
Reactie op Baby july
@alinebllns
Laat je iets weten hoe het is met difrax? Ik heb wel het gevoel ...
Helaas pakt onze kleine man de difrax flesjes niet goed aan! Dus ik kan je niet vertellen of het effectief verschil zou maken!
één maand geleden
Ik ook 😬
Hoe oud is je kindje nu? Ik was maandag bij Kind en Gezin en daar hadden ze me ook gezegd om eventueel op 3,5 maand te starten!
één maand geleden
Reactie op Alinebllns
Ik ook 😬
Hoe oud is je kindje nu? Ik was maandag bij Kind en Gezin en daa ...
12 weken gisteren
Kind en gezin zei idd 3mhalf maja , nu al paar kinderartsen gezien en die raden aan om toch oefenhapjes te starten zodat ze tegen 3maandhalf al een goeie portie eet
Op den duur probeerde echt alles e
één maand geleden
Reactie op Baby july
12 weken gisteren
Kind en gezin zei idd 3mhalf maja , nu al paar kinderarts ...
Met wat ben je begonnen? En ging het een beetje? ☺️
één maand geleden
Reactie op Alinebllns
Met wat ben je begonnen? En ging het een beetje? ☺️
Klein petatje en wortel (kwou geen risicos nemen, en direct de favo van de babys 😂) derest zo ingevroren in diepvries in de ijsblokjesmaker..zo moet ik telkens maar 1tje uithalen
Een week wortel, daarna eens pompoen proberen
één maand geleden
Snap ik! En geen krampjes? 🙂 ik hoop ook snel te starten en hooooopelijk heeft hij er geen krampjes van 😬
één maand geleden
Reactie op Alinebllns
Snap ik! En geen krampjes? 🙂 ik hoop ook snel te starten en hooooopelijk h ...
Ho ik ben terug van novalac ar (dat was een ramp hier) naar nutrilon omneo gegaan en de kaka past zich nu terug wat aan (donker groen) ..dus terug krampen😅 maar ze is wel super happy, ik geef een beetje petatjes en direct tuutje erna en zuigt goed op...
Die krampen zijn er nog, tis natuurlijk nog maar dag 2 ..ik hoop snel verandering
Ik mag volgende week naar een arts die zich enkel bezig houd met voeding (fingers crossed)
En ze heeft net haar spuit gehad .. dus koorts
Tis elke week iets 😅of de week doorkruipen
Lastig e om ze zo te zien afzien