40 Reacties
één maand geleden
Ik ben precies mijn verhaal aan het lezen ..idem dito! Ik ben sinds vandaag terug overgeschakeld naar de melk waarbij ze snzchts toch 3 tot 4u eens sliep en minder kreunt (nutrilon omneo) wel bij iedere voeding overstrekken en krampen met kaka als gevolg
Enige die bij mij wat helpt tijdens het krijsen is digimel aan haar tuutje
Dus ik volg even....
één maand geleden
Reactie op BabyGirl2022
Heeft je zoontje last van reflux?
Neen, heb die omeprazole dus drie weken moeten testen van de kinderarts maar dit gaf geen verschil in het gehuil.. daarom terug gestopt.
één maand geleden
Reactie op Baby july
Ik ben precies mijn verhaal aan het lezen ..idem dito! Ik ben sinds vandaag ...
Digimel ken ik niet! Hier infacol en mama natura maar werkt hier gewoon niet.. ik krijg hem ook niet getroost. Hij heeft ook net weer 1 uur gekrijst tijdens/na de pap :(
één maand geleden
Reactie op yentl1
Al eens difrax flessen geprobeerd?
@yentl1 als ik wil reageren springt de app altijd af.. Difrax heb ik nog niet geprobeerd, was ik inderdaad ook nog aan het overwegen.. hij pakt de MAM super goed aan, ik let ook echt op zijn aanhap aan het flesje etc, maar soms denk ik dat er precies lucht langs het ventieltje binnenkomt. Ik ga Difrax zeker een kans geven!
één maand geleden
Reactie op Baby july
Echt , proberen waard....al is het even 10 min voor hem wat rust
Derest hi ...
Snap het helemaal! :( je weet ook gewoon niet meer wat doen hè.. :(
één maand geleden
Bij ons hadden we het zelfde probleem altijd wenen voor haar melkje en echt krijsen… ook opgenomen in het ziekenhuis uiteindelijk omdat ze weigerde te drinken.. wij zijn van water veranderd van flessen hadden alles geprobeerd behalve van melk waren we nog niet veranderd… nu bijna 3 weken Novalac Novarice aan het drinken en wat een verschil ! Geen krampen meer geen huilsessie’s meer was bij ons dus degelijk koemelkallergie zonder aanraden veranderd en had in 4 dagen een helemaal ander kindje!
één maand geleden
Reactie op Alinebllns
@yentl1 als ik wil reageren springt de app altijd af.. Difrax heb ik nog ni ...
Wij zijn begonnen met MAM. En ging in het begin goed. Tot ze ook nie meer zo goed aan hapte.
Maar ze kreeg ook last van krampen. Wel niet zo hevig al bij jullie als ik het zo lees.
mijn zus heeft een kinderopvang en zei raadde direct difrax flessen aan. En dan liefst de wijde flessen.
Ook naar de osteopaat geweest en mama natura druppels. En dat hielp wel allemaal.
Ik hoop dat jullie snel een oplossing vinden uit de tips. Want is niet leuk om onze kleintjes te zien afzien. 😥 veel succes
één maand geleden
@yentl1 ik ga ze gelijk bestellen! Alles is het proberen waard! Ik ben al bij twee verschillende osteopaten geweest. 1 van hen zei dat hij helaas een ingewikkeld darmsysteem zal hebben.. maar vind ik ook wat kort door de bocht. Bedankt voor je hulp!
één maand geleden
Reactie op Saraxskx
Bij ons hadden we het zelfde probleem altijd wenen voor haar melkje en echt ...
Ik had dus ook voorgesteld aan de kinderarts voor te starten met de Novarice. Maar volgens haar zou er geen verschil zijn tussen de Novalac Allernova AR en de Novarice qua samenstelling, en zouden de krampen blijven. Wat ik dus echt een heeeeel raar gegeven vind? Ik heb al spijt dat ik niet eerst de Novarice geprobeerd heb. Ik ben heel blij dat jullie een oplossing hebben gevonden! Hier blijft hij wel goed drinken, maar het is gewoon telkens een strijd.
één maand geleden
Reactie op Baby july
@alinebllns
Laat je iets weten hoe het is met difrax? Ik heb wel het gevoel ...
Doe ik!
één maand geleden
Reactie op Alinebllns
@yentl1 ik ga ze gelijk bestellen! Alles is het proberen waard! Ik ben al b ...
Nog een kleine tip over de flessen . Aan de onderkant zit een plastic rondje zoals bij mam. Maar je moet dat middelste deel eens openduwen met je vingers. Anders kan de lucht niet circuleren. Kan je filmpje van terugvinden op YouTube. 😉
één maand geleden
Reactie op IzzyR
Geitenmelk, pure goat!! Echt waar dat heeft me gered maar hij kreeg dan ver ...
Gelilact durf ik inderdaad niet owv de krampen, omdat het nu al zo erg is. Geitenmelk ga ik zeker wel eens bekijken!