Pff ik moet gewoon eventjes zagen..
Ik ben echt doodop maar kan niet slapen..
Op mijn rug ligt niet goed en op mijn zij is het ook constant draaien want ik krijg een enorme druk aan mijn ribben links van mijn borstbeen (al besproken met de gyn en is normaal) alleen doet dat draaien tegenwoordig enorm veel pijn aan mijn buik en bekken en dan ook nog mijn handen die stijf worden van het vocht en 1000 keer moeten gaan plassen..
De ene dag kan ik beter tegen de vermoeidheid dan de andere maar vandaag is een slechte dag..
Ik heb het gewoon even helemaal gehad!
Ik ben super blij dat ons wondertje op komst is en ik kijk er zo hard naar uit om ze dan eindelijk bij ons te hebben. Ik ben ook heel dankbaar dat ik zwanger ben kunnen worden..
Maar het mag dan gaan stoppen ik wil terug energie en kunnen bewegen en slapen en eten wat ik wil.. 😔
En ik voel mij dan zo slecht en schuldig omdat ik weet dat ze beter zo lang mogelijk nog blijft zitten (nu 35w) en ik heb ze ook wel graag bij mij en geniet van de bewegingen (meestal toch als ze niet te wild is)
Pff ik had gehoopt dat dit even van mij afschrijven zou opluchten maar dat doet het ook niet..