4 Reacties

één maand geleden

Dit is heel normaal hoor dat dit voorkomt kan zelfs vaker gebeuren… is omdat hun traankanaaltje nog wat te klein is. Goed masseren met je vinger… je mag echt goed masseren in zijn ooghoekje. Het proper maken met borstvoeding als je deze geeft werkt ook heel goed…

één maand geleden

Komt veel voor bij baby´s, kan ook samen gaan met verkoudheid. Spoelen met fysiologische kan maar mijn vroedvrouw had eens aangeraden moedermelk te gebruiken (vers op een watje gedaan) dus als je borstvoeding geeft is dat ook een optie. Ging bij mijn dochter heel snel voorbij hiermee

één maand geleden

Mijn baby had het ook.. Was toevallig bij de huisarts voor zijn inentingen en toen vroeg ik het na. Komt veel voor omdat hun traankanaal nog niet helemaal ontwikkeld is. Gaat vanzelf weer over (bij mijn zoontje duurde het 2 weken). Je kan het inderdaad proper maken met wat fysiologisch water en het traankanaaltje masseren helpt ook! :)

één maand geleden

Hebben we hier ook gehad sinds haar geboorte en is plots vanzelf overgegaan na 13 weken 😅. Ik gebruikte naast fysiologisch water ook doekjes ‘kamisan ofta’ om haar oogje proper te maken. Maar kan idd geen kwaad!