6 Reacties
9 maanden geleden
ik heb dit ook constant hoor! tot je ze echt voelt ben je nooit 100% gerust.. ik herken het gevoel helemaal! 🙈
mijn kwaaltjes zijn ook zo goed als allemaal weg.. ik val wat af.. buikje is kleiner aan het worden dus dan krijg je stress ...
is dit je eerste kindje ? en waar ligt de placenta?
ik voel haar sinds vandaag echt goed , niet meer van was ze dat of zijn het de darmen maar 100% met zekerheid dat het de baby is.
ik ben vandaag 17w+4 MAAR ! dit is wel mijn 3e kindje.. dus ik weet waarop ik moet letten..
precies of ze voelde dat ik echt bang begon te worden omdat ik niets meer voelde.. ook geen belletjes ofzo..
bij ons 1e meisjes was ik al +28weken voor ik zachte schopjes voelde.. toen lag de placenta ook vooraan ..
dus het hangt echt van enkele factoren af .. wanneer je jouw kindje zal voelen.
pas vanaf 28weken moet je je kindje elke dag voelen.
dus het is zeker niet abnormaal hoor 😉 ik duim mee voor je dat je de baby snel zal voelen ☺️
9 maanden geleden
Reactie op nahlie
ik heb dit ook constant hoor! tot je ze echt voelt ben je nooit 100% gerus ...
Het is inderdaad mijn eerste kindje dus alles is zo nieuw. Heb op mijn verslagen van de gynaecoloog gekeken om uit te maken waar mijn placenta ligt maar vond dit nergens terug. Binnen 2 weken heb ik terug een afspraak. Toch wel blij dat meerdere vrouwen dit gevoel hebben. Bedankt voor je reactie!🎀
9 maanden geleden
Ik heb dit ook.. ik ben 18 weken en heb ook nog niets gevoeld volgens mij, alsinds niets duidelijks. Iedereen vraagt ook ‘& voel je ze al?’ Waardoor ik nog meer begin te twijfelen. Enkele trapjes zouden zoveel deugd doen haha. Het is ook mijn eerste kindje dus weet ook niet goed op wat ik zit te wachten.
9 maanden geleden
Reactie op Tutenelb
ik ben ook 18 weken, en ken de onzekerheid ook. soms krijg ik ook zo een ge ...
Oh ik 5 maart zal allemaal wel goed zijn het is gewoon zo soms je gedachten dat niet mee willen