13 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik borstvoeding geef maar mijn beste vriendin had hetzelfde voor als jij nu. Zij had ook alles geprobeerd en uiteindelijk bleek het de lactose in de moedermelk te zijn, dat is moeilijk om te verteren. Zij koopt nu novalac of op basis van geitenmelk. Baby'tje heeft sindsdien geen last meer. Succes! ❤️🩹
4 maanden geleden
Hier hetzelfde 😕
Maar indd hepar zou ik nietmeer geven ... zit te veel zout in, kinderarts had het ook afgeraden bij mij ook al hielp dat...
Kinderarts zei ook als er 1 ding heel slecht is, is dat je voeding veranderd, 1x dat je bent overstapt zou ik het zeker 2 weken de tijd geven om zijn werking te doen...
Bij mij had ze ook gezegt dat als zij verder krampen zou hebben toch over te stappen naar de nan expertpro
Hier gebruiken wij de nan optipro 1 en is oke te verdragen, enkel wanneer k mijn bordrvoeding geef krijgt ze enorm krampjes...
Geen idee of er een test voor is om te controleren of borstmelk wel goed is...
3 maanden geleden
Wij gebruiken nan evolia en ordal water in glazen flessen.
Geconstipeerd is hij niet meer.
Krampjes heeft hij nog steeds 🙁, maar wel al minder dan toen ik enkel borstvoeding gaf. De mix BV en nan evolia is beter voor hem.
3 maanden geleden
Reactie op Rnnuo
Is het ondertussen al wat beter?
Het is al wat verbeterd, hij maakt stoelgang maar het is hele hardr stoelgang waar we hem bij helpen. Hij huilt echt bij het maken bij deze en omdat het al iets verbeterd is denken we dat het een lactose probleem is. Woensdag hebben we de arts en kijken we verder
3 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Wij gebruiken nan evolia en ordal water in glazen flessen.
Geconstipeerd i ...
Wij merken nog een kleine verbetering sinds de MAM fles anticolic langzaam drinken.
Maar beter nog zouden de dr brown flessen moeten zijn, die hebben we morgen pas, fingers crossed.
Oh ja en verdikkingsmiddel doen we nu in de voeding volgens doktersadvies.
3 maanden geleden
Ons zoontje is nu 6 weken. Ik gebruikte altijd Evian en moedermelk Nutrilon profutura. Altijd goed geweest maar vanaf week 4 begon hij enorm veel krampjes te krijgen. Vanaf +- 16u tot s'nachts wenen van de pijn. Mama natura druppels werkte soms wel maar sinds 3 dagen nu overgeschakeld naar Nutrilon omneo 1. Krampjes zijn zo goed als weg, stoelgang Gaat goed ( was altijd al redelijk goed). Protjes stinken wel enorm🥴🫣. Maar goed, als ons zoontje geen pijn meer heeft neem ik de geur er met plezier bij😅.
3 maanden geleden
Reactie op opaarde
Welke verdikkingsmiddel? Mag dat bij elk voeding en veranderd dat iets bij ...
Nutriton, aangeraden door de kinderarts. Ik zou het ook niet gebruiken zonder overleg.
Ik merk geen aanzienlijk verschil in de stoelgang. Wel in de verzadigdheid, tijd dat hij drinkt etc.
Ik moet het gebruiken voor de kunstvoeding en de gekolfde melk.
Let op want sommige voedingen hebben dat er al in zitten zoals de nan pro ofzoiets. Daar starten wij dan ook mee als deze voeding op is.