Hey
Ik ben heel vroeg al langs de gynaecoloog geweest omdat ik ontzettend veel krampen had die me helemaal lam legde . Ongeveer op 4 weken zwanger . Zij heeft echter enkel vrij vocht gezien en denkt dat het af gaat komen . Nu dat is een week geleden … ik heb nog steeds krampen maar minder en men borsten zijn enorm pijnlijk , veel afscheiding en ik voel me wel zwanger ( hoe raar het ook klinkt … )
Ik ben a bang ik wacht elke dag tot ik begin te bloeden maar er komt niets … ik durf niet hopen omdat ze zei dat er enkel vrij vocht en niets anders maar mijn lichaam zegt precies iets anders? …
Iemand een semi zelfde situatie gehad ?
12/12 moet ik op controle … wachten duurt echt lang zeker als je niet zeker bent of er iets is of niet ….
Op 4weken zwangerschap kan je ook helemaal niets zien op de echo.. ik had bij 5weken zelf maar een klein zwart vlekje op de echo zonder iets extra.. pas eind de 5weken kon er iets gezien worden.
Dus denk dat je best niet teveel stressy moet zijn.. je kan wel ev bloed laten trekken en aan de hand van je HCG kan je zien hoe de zwangerschap vlot.
No worries ! Komt goed ☺️ dit was mijn 1e echo .. niet echt veel op te zien 😅 heb toen 3 bange weken moeten afwachten 😥 maar als HCG mooi stijgt en je voelt je zwanger 😉 succes !