6 Reacties

9 maanden geleden

ik heb zo goed als elke nacht nachtmerries nu.. en zeer intens. ook gwn als ik wakker ben... dat ik even wegdroom .. had dit bij mijn vorige zwangerschappen ook.. baby merkt hier niets van denk ik.. is waarschijnlijk de verandering in hormonen weeral 🙈

9 maanden geleden

Vreselijk vind ik het heb het ook ma dan over mijn man die mij verlaat en bedriegt en ons kindje af pakt 😳 pure paniek als ik wakker word … ook overdag continu doem senarios in men hoofd … hormonen … Jakes Effect op baby geen idee ik hoop van niet 😅 word er zelf zo moedeloos van en voel me vaak zo ontzettend down …

9 maanden geleden

ok hoef!!! ik ben duidelijk niet alleen! heb ook iedere nacht dromen. en nu voel ik mij door sommige mensen echt ni begrepen. 😔 kdenk zelfs dat ik door te goed wil doen alleen maar slecht doe. 🤷‍♀️ het voelt soms aan ofdat ik ergens in een depressie aant komen ben 😥 of zou dit ook echt zo zijn?

9 maanden geleden

Reactie op VeroVWC

ok hoef!!! ik ben duidelijk niet alleen! heb ook iedere nacht dromen. en n ...
Als je je voor de zwangerschap wel gewoon goed voelde, denk ik niet dat je je daar zorgen over moet maken. Het zijn gewoon écht de hormonen.. Ik heb er ook wel last van, vooral in het eerste trimester. Ik probeerde gewoon altijd in m'n hoofd te houden dat het stemmingswisselingen zijn en het een kwaal is net zoals misselijkheid en vermoeidheid. Dus het komt en gaat.. Daardoor probeerde ik er niet te veel op in te gaan en het over me heen te laten waaien net zoals de rest van de kwalen.. Geen makkelijke opdracht maar het heeft me wel echt geholpen. Sterkte 🤍

9 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Als je je voor de zwangerschap wel gewoon goed voelde, denk ik niet dat je ...
nee idd voor mij zwangerschap totaal geen problemen mee gehad. tis maar sinds een dag of 2 a 3 dat ik dit ervaar. zelfs bij mijn eerste zwangerschap (die toen privé ook heel anders liep) heb ik dit niet gehad. daarom dat ik hier nu zo van schrik.

9 maanden geleden

Reactie op VeroVWC

nee idd voor mij zwangerschap totaal geen problemen mee gehad. tis maar sin ...
Ja begrijp het volledig dat je ervan schrikt! Dat had ik ook echt. Je zou op den duur beginnen twijfelen aan jezelf hé