25 Reacties

één maand geleden

Reactie op JanaMrchrs

Een vraagje, ik ben op mijn zes weken controle geweest bij de gyn en ze zei ...
Ik zou wachten! Je eerste regels zijn belangrijk. Het zuivert je baarmoeder, want er is nog een deel bloed van de bevalling dat is blijven staan in de baarmoeder dit zijn klontertjes. Als je ook nu je regels niet laat doorkomen brengt dit de regelmaat van je cyclus is de war en dat kan een nadeel zijn voorals je terug zwanger wilt worden. Bij mij heeft het ook tot 12 weken geduurd vooraleer ik mijn regels heb gekregen. Ik zou nie beginnen ik zou dan even een condoom of zo gebruiken tot na dat je je tegels hebt gehad. ☺️

één maand geleden

Reactie op Iona4

Vorige week ook gehad op 9 weken. Ik heb nog steeds geen mesturatie geahd m ...
Hey, is het al voorbij ondertussen? Ik had net hetzelfde en bleek een infectie te zijn..

één maand geleden

Reactie op Hannedehouwer

Hey, is het al voorbij ondertussen? Ik had net hetzelfde en bleek een infec ...
Ja hoor bij mij was het helemaal oké en in orde. Mijn spiraal heb ok nu een week en heb wel last van bruinverlies maar dat is normaal ☺️

één maand geleden

Reactie op Astridvdg

Ja hoor bij mij was het helemaal oké en in orde. Mijn spiraal heb ok nu een ...
En last van je spiraal zelf? Ik hoorde dat de plaatsing best pijnlijk is 😅

één maand geleden

Reactie op Hannedehouwer

En last van je spiraal zelf? Ik hoorde dat de plaatsing best pijnlijk is 😅 ...
Helemaal niets van gevoeld. Had er ook bang van, maar mijn gynaecoloog zei dat als je een keer bevallen bent en een zwangerschap hebt voldragen, is dat plaatsen niet meer pijnlijk. Dit omdat je een opening hebt in je baarmoederhals daar geraak je makkelijker binnen en ook omdat de baarmoederspier heel goed al heeft gewerkt. Het enige wat je voelt is die eendenbek en het ontsmetten van de baarmoederhals. Als je een goeie band hebt met je gynaecoloog, praat je best over koetjes en kalfjes en over je bevalling en over je baby, dan ben je ook afgeleid. Wij waren aan het praten en de gynaecoloog zei ineens voila zit er in. En ik zo van nee dat kan nie hebt niets gevoeld geen krampjes of niets 😅. Heb wel 2 dagen krampen erna gehad, maar een dafalgan doet wonderen ☺️❤️