25 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb op ongeveer 9 weken mijn eerste menstruatie gekregen.
Ze zijn best goed meegevallen eigenlijk… ik had verwacht dat het intenser zou zijn. De ongemakken vielen best mee. Ik had idd ook wel buikpijn op voorhand en tijdens.
Nu herken ik wel de futloosheid, rugpijn en buikpijn etc. Dat heb ik eigenlijk al sinds de bevalling en ik laat dit nu verder onderzoeken. Want mijn bloedwaarden zijn wel gewoon normaal wat betreft ijzer, witte bloedcellen etc etc.
2 maanden geleden
Reactie op Ebro
Ik had voor het eerste keer na zo lange tijd de gekste pijn die er is, en b ...
Vorige week ook gehad op 9 weken. Ik heb nog steeds geen mesturatie geahd maar enorme pijn aan mijn buik bijna te vergelijken met weeen. Eerste begon dat met diarree en de dagen erna alleen maar pijn aan mijn buik.
Ik dacht dat ik iets van virus was aan het oplopen maar nu ik jullie berichtjes lees herken ik diezelfde symptomen.
+ veel witverlies/slijm maar nog geen bloed
2 maanden geleden
Ik heb mijn regels dit weekend gekregen en wauw, ik wist dat ik me aan wat bloedverlies kon verwachten maar zo veel 😱. Ben 3 dagen duizelig geweest en nie uit bed geraakt. Ik voelde me net alsof ik terug van ons dochter was bevallen 😅. Nu nog steeds bloedverlies maar nu is het de hoeveelheid van normale menstruatie. Was toch wel effe verschieten als het langs u benen afloopt en 2 incontinentie verbanden compleet vol van vanvoor tot vanachter. 😅
2 maanden geleden
Reactie op Astridvdg
Ik heb mijn regels dit weekend gekregen en wauw, ik wist dat ik me aan wat ...
Wow, dat is heftig. Mocht je twijfelen of dat ‘normaal’ is, zou ik toch naar de huisarts of gynaecoloog gaan.
2 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Wow, dat is heftig. Mocht je twijfelen of dat ‘normaal’ is, zou ik toch naa ...
Natuurlijk heb ik dit nagevraagd en het is normaal. Omdat het het 2 maanden is schijnt dit echt veel te zien en ook omdat ik nog redelijk wat klonter had van de bevalling zou dit meer zijn geweest. De gynaecoloog zei bij het eerste onderzoek al dat het heel dik was mijn baarmoeder slijmvlies. Dus dat ik me aan wat bloed mocht verwachten 😅
2 maanden geleden
Reactie op Astridvdg
Natuurlijk heb ik dit nagevraagd en het is normaal. Omdat het het 2 maanden ...
Ohh niet fijn…
2 maanden geleden
Ik ben de 10 weken voorbij en nog steeds niets… 🥲 Nog iemand bij wie het zo lang duurt?
2 maanden geleden
Hier ook 11 weken en niks, geef wel borstvoeding, dan zou dit langer duren zei de gynaecoloog
2 maanden geleden
3 juli bevallen en 5 weken gebloed en dan na 1 week niets opeens weer fel bloed dus ik dacht daar zijn die regels alweer dus gebeld naar de gynaecoloog om te vragen of ik dan al moest starten met de mini pil.. na 2 dagen weer gestopt met bloeden en nadien gebleken dat er nog een stuk placenta achtergebleven was dus waarschijnlijk daarvan dat bloed terug.. maar nu pak ik dus al een 5 weken de mini pil (want ik geef borstvoeding) en heb geen idee of alles eigenlijk al terug normaal is 🤷🏼♀️ denk van niet want heb pas 10 september een curettage gehad voor dat placenta stuk..
Ik mocht gewoon mijn mini pil verder nemen..
maar aangezien die alle dagen te nemen is zonder stoppen ga ik dan nooit weten wanneer mijn cyclus terug start of krijg je toch bloedingen ofzo?
Voor mijn zwangerschap nam ik de gewone pil en dan was het simpel stoppen is regels krijgen doornemen is niks 😅
De minipil is nieuw voor mij en niet heel duidelijk 🤣
één maand geleden
Reactie op dejabo
Idem vrijdag curettage.. viel dat wat mee?
Ik heb achteraf enkel heel licht wel het gevoel gehad dat er binnenin iets gebeurd was vooral als ik ging zitten maar voor de rest helemaal niks van pijn of ongemak en ik kon gewoon alles nog doen!
Mijn mama was voor de zekerheid blijven slapen aangezien mijn partner weg was voor zijn werk maar eigenlijk was dat zelfs niet nodig..
Van de operatie zelf niks gemerkt want was onder volledige verdoving en toen ik wakker was mocht ik gewoon terug borstvoeding geven zonder eerst af te kolven wat ook wel een opluchting was!
Ik ben een 2uurtjes weg geweest en mama is met mijn dochtertje in het ziekenhuis gebleven zodat ze daarna bij mij op de kamer konden komen en ik ze niet te lang moest missen ☺️
Komt allemaal goed! 🍀
één maand geleden
Een vraagje, ik ben op mijn zes weken controle geweest bij de gyn en ze zei dat ik de pil mocht beginnen nemen, de eerste dag van mijn regels. Ik ben nu 11 weken geleden bevallen en heb mijn regels nog niet… maar ben dus ook niet beschermd en wil niet opnieuw zwanger worden 😅 Heb twee vriendinnen die zeggen dat ze na de bevalling niet gewacht hebben op hun regels en gwn terug met de pil begonnen zijn… Waarom zou de gyn gezegd hebben van te wachten? Wat is het verschil? Zou ik gwn beginnen met de pil?