15 Reacties
2 maanden geleden
Mijn dochtertje is vandaag 7 weken en een 2tal weken terug heeft ze 1 á 2x een echt gelachen. Nadien niets meer want ze heeft veel last van krampjes en reflux. Dus zolang ze niet minder last heeft, moet ik niet echt meer een glimlachje verwachten :( maaar het was wel zo leuk om die eerste echte glimlach te zien ookal was het maar voor enkele seconden 😁
2 maanden geleden
Mijn zoontje lacht nu al enkele dagen, heel veel zelfs! En hij is 7 weken oud 😄
2 maanden geleden
Vanaf 6 weken af en toe een lachje en nu dagelijks verschillende glimlachjes. Ik moet wel zeggen dat ons zoontje heel snel is met het lachen en brabbelen maar dat hij dan weer wat trager lijkt op vlak van motoriek. Elk kindje heeft dus duidelijk zijn of haar eigen tempo. 😉
Maar ik snap wel dat je erop zit te wachten. Hij heeft veel last van reflux en krampjes en ik vind het dus heel zwaar. Maar zijn lachje maakt mijn dag meteen weer goed en dan weet ik weer waarvoor ik het allemaal doe 😀
2 maanden geleden
Bij ons de eerste lach toen ze 4 weken oud was, op een goed moment want ze heeft verborgen reflux en veel last hiervan. Nu het beter onder controle is op 6 weken lacht ze vaker naar ons op momenten dat ze zich top voelt.
2 maanden geleden
Morgen 9 weken en lacht al een week of twee, drie… Hij slaapt weinig/moeilijk dus wij zijn moe, maar die lach maakt alles goed 😅🥰
2 maanden geleden
Hier was hij ook niet zo vroeg met lachen. Ik denk pas echt beginnen lachen tegen 8 weken. Nu is hij er 10 en lacht echt heel veel. ☺️. Hier wel te vroeg geboren dus kan zijn dat hij er op 6 weken nog niet klaar voor was ☺️
2 maanden geleden
Hier ook pas rond 9 weken. Maar nog niet echt schaterlachen. Nu met 11 weken komt er af en toe een geluidje mee uit maar nog niet echt schaterlachen. Ik wacht ook ongeduldig af daarvoor🙈 ik doe alvast overdreven mijn best om het eruit te krijgen😁