12 Reacties

één maand geleden

Hier een dochter van 11 weken. Heeft altijd flesvoeding gehad. 7 weken na de bevalling kreeg ik de eerste keer mijn regels. Intussen heb ik opnieuw mijn regels. Bij mij valt het bloedverlies heel goed mee. Is zoals voor de zwangerschap bij mij. Hoop dat het daar ook gewoon bij blijft 🙈

één maand geleden

Bij mij was dit 12 weken. Was heel veel bloed bij mij. Heb 3 dagen in bed gelegen. Ik was heel duizelig. 🙈

één maand geleden

Mijn zoon is vandaag 12 weken, ik geef flesvoeding en heb mijn regels nog niet gehad… Ik wacht af 😬

één maand geleden

Reactie op JanaMrchrs

Mijn zoon is vandaag 12 weken, ik geef flesvoeding en heb mijn regels nog n ...
Ik ook 😅

één maand geleden

Mijn kindje is ondertussen bijna 16 weken en ondertussen al 3x maandstonden gehad de eerste keer was redelijk snel na 5 weken bevallen had ik al mijn regels gekregen , was gewoon normaal

één maand geleden

9 weken na bevalling voor het eerst mijn regels gehad. Nu 12 dagen later heb ik ze nog steeds .. maar niet iedere dag even veel.. heb wel 3 weken geleden een spiraal laten steken.. moet binnenkort op controle hiervoor ..

MOD

één maand geleden

Ik heb de eerste keer mijn menstruatie gekregen als Milla 1 maand was en 5 dagen. Ik heb direct een spiraal laten plaatsen toen ik de eerste dag mijn menstruatie had. Denk dat het nu ongeveer een week geleden is dat mijn bloedingen zijn gestopt. Heb wel al gehoord als je bv heeft dat het langer duurt voordat je je menstruatie krijgt.

één maand geleden

Reactie op Rnnuo

Ik heb de eerste keer mijn menstruatie gekregen als Milla 1 maand was en 5 ...
Bij ons 1e had ik dikke 9 maanden geen regels.. 2e na 5maanden al terug en nu.. pff ze is 13 weken en daar zijn ze weer ! 😢 En dit terwijl ik enkel bv geef.. had gehoopt dat het nog een jaartje zou wegblijven 🙈😓

één maand geleden

Mijn baby’tje is 14 weken en heb al voor de 2de keer mijn maandstonden 🥹🫠 En de eerste keer vielen ze eigenlijk goed mee. Maar nu de tweede keer zijn ze echt heftig. Ik heb echt pijn 😒. En m’n maandstonden zijn ook 2 weken later gekomen dan zou moeten. Iemand die ervaring heeft met onregelmatigheid van de cyclus na zwangerschap? Is dat een ding? 😄 Of zouden ze weer regelmatig moeten zijn?

één maand geleden

Reactie op mamawens2024

Mijn baby’tje is 14 weken en heb al voor de 2de keer mijn maandstonden 🥹🫠 ...
Hier ook heel onregelmatige op het moment met mijn spiraal, maar dat stelt nog wel bij. Mijne tweede keer is ook nog heel veel geweest maar duurt een pak langer ben nu al seffes 14 dagen aan het bloeden.

één maand geleden

Reactie op Astridvdg

Hier ook heel onregelmatige op het moment met mijn spiraal, maar dat stelt ...
Oei 14 dagen is erg lang. Ik had ook zo’n lange bloedingen toen ik een koperspiraal had. Op de duur heeft de gynaecoloog me geadviseerd om ze weg te halen want ik had bloedarmoede van zo vaak zoveel te bloeden. Het was ook echt geen leven meer… Daarna hormoonspiraaltje gezet en dan had ik een redelijk regelmatige cyclus met slechts 7d max bloedingen. Ik zou het zeker in het oog houden wat het spiraaltje voor jou brengt, het is niet voor elke vrouw de oplossing.

één maand geleden

Reactie op mamawens2024

Mijn baby’tje is 14 weken en heb al voor de 2de keer mijn maandstonden 🥹🫠 ...
Hier een dochter van bijna 13 weken. Heb ook al 2x men regels terug gehad. 1e dag van 1e menstruatie terug gestart met de pil. Bloeding viel heel goed mee, hetzelfde of iets minder dan voor de zwangerschap. 2e keer begon men bloeding al stilaan op de laatste pildag van die strook. Paar dagen ervoor ook al eens een roze of bruin plekje, maar echt een plekje. Maar dan bij de laatste pil van mijn strook begon het al en de dag nadien men regels al echt. Toen heeel heftig, met hoofdpijn, buikpijn/baarmoederpijn, lage rugpijn. Voelde me echt niet 100% toen. Intussen ben ik alweer terug anderhalve week mijn pil aan t innemen. Benieuwd dus hoe de 3e x menstruatie gaat zijn... 🤞🤞