17 Reacties

één jaar geleden

Het is mijn 4de zwangerschap. 1 goede gehad. 2 miskramen. Ik moet maaandag ook gaan voor de eerste echo en ben dan 7.5 week. Na 2 miskramen is de angst boor slecht nieuws ook erg aanwezig... ik ben doodsbang om te horen te krijgen er geen hartslag is. Bij mijn vorige miskramen had ik bloedverlies en kwam het vanzelf af maar de angst voor een missed abortion is groot. Mijn kwaaltjes zijn ook afgenomen dus dit maakt me nog onzekerder. Afwachten is het enige wat we kunnen doen. Hoe laat mag jij gaan? Hopelijk is 11 december onze geluksdag met enkel goed nieuws!

één jaar geleden

Ik mag ook maandag gaan naar men eerste echo. En heb vooral heel veel stress omdat ik hier afgelopen dagen veel lees over een leeg vruchtzakje of een te kleine baby amper hartslag. Ik heb mega veel bang nu omdat ik geen symptomen heb. Denk niet dat ik het van me af te kunnen zetten

één jaar geleden

ja idd ik hoop het ik duim voor jullie mee hopelijk allemaal goed nieuws! ik las idd ook over de lege vruchtzakjes en ik weet dat mijn mama dit gehad heeft dus daarom dat ik me ook meer zorgen maak ik vroeg dit eens aan de dokter en ze zij dat dit erfelijk kon zijn

één jaar geleden

Reactie op Maaike C

Het is mijn 4de zwangerschap. 1 goede gehad. 2 miskramen. Ik moet maaandag ...
wij zijn evenlang zwanger exact maandag ook 7 weken en 5 dagen. dus hopelijk alles in orde voor ons beide

één jaar geleden

Hier gisteren de eerste echo gehad, en hoe dichterbij die kwam hoe meer stress ik kreeg! Gelukkig was alles in orde. :-) Nu terug aftellen naar 4 januari voor de volgende echo en NIPT. Ik vrees dat we niet veel meer kunnen doen dan afwachten en onszelf proberen afleiden. Ik probeerde mijzelf te 'sussen' met de gedachte dat ik er toch geen vat op heb of het nu fout zit of goed en dat er stress over hebben daar niets aan gaat veranderen...

één jaar geleden

Reactie op fifidb

Hier gisteren de eerste echo gehad, en hoe dichterbij die kwam hoe meer str ...
das waar bedankt voor de tip

één jaar geleden

Reactie op Tutenelb

Ik mag ook maandag gaan naar men eerste echo. En heb vooral heel veel stres ...
Ohnee, zo jammer dat je door onze slechte ervaringen nu angst krijgt. Wij zijn nog altijd de minderheid, komt goed ! Hold trust 💞

één jaar geleden

Reactie op Yawell

Ohnee, zo jammer dat je door onze slechte ervaringen nu angst krijgt. Wij z ...
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het echt erg wat jullie mee maken en ben ook dankbaar dat jullie de moed hebben om het te delen ❣️ het was op korte tijd zo veel dan begin je te twijfelen aan je eigen zwangerschap 🫤

één jaar geleden

Ik heb ook schrik voor die eerste echo, en ik heb er tegelijkertijd ook zin in. Deze zomer had ik mijn eerste miskraam. Dus dit is mijn tweede zwangerschap, die overigens helemaal anders verloopt dan de vorige. Toch ben ik bang. En het helpt niet dat ik pas bij de gynaecoloog kan gaan voor mijn eerste echo op 10,5 weken. Dat is dus nog eventjes wachten want ik ben nu bijna 8 weken ver. Om mezelf gerust te stellen, heb ik al 3 keer bloed laten prikken om te testen op hcg levels. De huisdokter doet dat zonder problemen op mijn vraag als ik dat nodig vind. Het stelt me gerust dat de hcg levels mooi stijgen. (Op 6 weken 42.000 ongeveer, op 7 weken meer dan 100.000) Verder heb ik 3 reisjes op 1 maand gepland. Ik ben net terug van een zonvakantie en ik ga nog op 2 weekendjes deze maand. Zo probeer ik te ontspannen.

één jaar geleden

Ik heb ook maandag de eerste echo! Heel spannend. Geen idee wat we kunnen verwachten.

één jaar geleden

Mijn echo was om 14u40 en alles was heel goed 9w+1d ook het hartje gehoord

één jaar geleden

Reactie op Tutenelb

super ik zit in de wachtzaal

één jaar geleden

Reactie op elkeeeeeee

wij zijn evenlang zwanger exact maandag ook 7 weken en 5 dagen. dus hopelij ...
Wel ik ronde af, ik dacht ik 7+4dagen zou zijn. Ik blijk een dagje minder ver te zijn maar dat is mijn eigen rekenfoutje blijkbaar. Hier was alles gelukkig in orde. Veel succes! 🥰

één jaar geleden

Reactie op Tutenelb

Oh fantastisch 🤩

één jaar geleden

ja hier ook alles in orde blijkbaar ben ik ongever 7 weken en 2 dagen ook alles in orde goede hartslag en groote 😊

één jaar geleden

De 11e is onze geluksdag gebleken. Ook hier alles in orde! Zou 7 weken en 3 dagen zijn. Hartje klopte heel mooi 🥰