8 Reacties

één jaar geleden

Mijn vriend was ook mee. Het was een inwendige echo waarbij we het hartje zagen en hoorden kloppen. De gynaecoloog heeft het vruchtje ook gemeten zodat ze kon zeggen wanneer we exact uitgerekend zijn. Wij dachten toen dat we 8 weken waren, maar we waren eigenlijk nog maar 7 weken. Er kan dus wat verschil op zitten. 😉

één jaar geleden

Reactie op EDEP

Mijn vriend was ook mee. Het was een inwendige echo waarbij we het hartje z ...
Super!😍 Morgen vroeg is onze afspraak, vind het zo spannend

één jaar geleden

Mijn echtgenoot gaat altijd mee naar de echo's ( als hij kan door het werk ) dus dat is zeker heel normaal en leuk voor beiden. Geniet van je echo ! 🥰

één jaar geleden

Mijn partner gaat ook elke keer mee! Het is zeker normaal! Het zal een inwendige echo zijn. 🤍

één jaar geleden

Reactie op Lexie2205

Super!😍 Morgen vroeg is onze afspraak, vind het zo spannend
Spannend! Laat je weten hoe het is gegaan? :)

één jaar geleden

Reactie op EDEP

Spannend! Laat je weten hoe het is gegaan? :)
Alles is prima, 8weken1dag vandaag 😊

één jaar geleden

Mijn partner gaat ook altijd mee! ☺️ Juist op 11w+3d eerste echo gehad en was ook nog inwendig. Gyneacoloog probeerde het eerst via de buik, maar was nog moeilijk te zien.

één jaar geleden

Mijn partner gaat enkel 29 januari mee en toont ook geen interesse dus zeker koesteren die tijden met je partner bij mij gaat mijn moeder alle andere keren mee aangezien ik altijd wel bang ben voor een antwoord die ik liever niet hoor (miskraam of grote kans op miskraam) ik zit nu op 11w+4d dus die kans wordt steeds kleiner maar je weet nooit natuurlijk