42 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Yawell
Mag ik zo curieus zijn om te weten waarom je die skipte ?
Ja hoor, ik geraakte in paniek vanwege het feit dat deze inwendig zou gebeuren (vanwege persoonlijke redenen) en ik wou niet dat ik mijn eerste ervaring hiermee onmiddellijk negatief zou ervaren. Gelukkig begreep mijn gynaecoloog dit volledig en uiteindelijk is de volgende echo slechts 2,5 week later ☺️
één jaar geleden
Zo meteen eeeste echo op 6 weken. Ga dood van de stress. Uiteraard wil ik antwoorden, maar ik ben ook bang voor een mogelijkse uitkomst, zeker omdat ik al zo vaak bloed verloor en int verleden al een miskraam had.
Hopelijk is alles goed en kan ik al een heartbeat horen 🤞🏼🤞🏼
één jaar geleden
Reactie op Yawell
Zo meteen eeeste echo op 6 weken. Ga dood van de stress. Uiteraard wil ik a ...
Zo spannend, veel succes ☺️
Ik hoop vanuit de diepste punt van mijn hart dat alles oke is! ❤️
Hou ons op de hoogte
één jaar geleden
Reactie op tanita2118
Zo spannend, veel succes ☺️
Ik hoop vanuit de diepste punt van mijn hart d ...
Heb geen goed nieuws gehad. Er was een vruchtzakje aanwezig en een hartje dat klopt maar als de berekening klopt dna is dat vruchtzakje veel te weinig gegroeid en dat hartje veel te zwak. Ze zegt dat het 70% slecht is... Ze vond de hcg waarde van me bloedonderzoek twee weken geleden ook al te weinig.
Ik begrijp niet hoe zij een berekening maken. Ze tellen e twwee weken bij terwijl je toen niet eens zwanger was. Je kan toch maar zwanger zijn wanneer je effectief seks hebt gehad met een bevruchting.
Moet volgende week maandag terug. Als het dan niet geevoluurd is dan zal ik het verliezen.
Ik weet dat je volgens de reguliere geneeskunde weinig kan doen maar op energetisch, holistisch vlak moeten er toch manieren zijn... ?
De angst is nu alleen NOG erger dan ervoor.
Nu je dat hartje hebt zien kloppen maakt dit het alleen nog echter en nog pijnlijker vind ik.
één jaar geleden
Reactie op Yawell
Heb geen goed nieuws gehad. Er was een vruchtzakje aanwezig en een hartje d ...
Hier zeiden ze 3weken achter elkaar dat het te klein was en er niet goed uit zag... Uiteindelijk is het gwn een trage starter geweest..
Mijn bloedwaarden waren wel altijd goed enkel de echo niet.. die was telkens veel te klein...
Dat het hartje klopt is al een goed teken is mss ook gwn een traag startertje...
Probeer nog niet op te geven 🤞