9 Reacties

6 maanden geleden

Oh Naomi, wat jammer dat je je zo voelt. Het zou zo een mooie periode moeten zijn, die je zou kunnen delen met je vrienden. Ik herken het gevoel. Ik zit al sinds het begin van de zwangerschap in werkverwijdering. Dit geef me teveel tijd om te piekeren en zeker ook om te beseffen hoe weinig je van sommige mensen hoort. Het helpt mij wel om te denken dat de anderen hun hectische leventje gewoon verder zijn gangetje gaat. Verder ga ik starten met therapie bij het perinataal team in Leuven. Dit werd me aangeraden door de vroedvrouw. Ik weet niet of er bij jou in de buurt dergelijke initiatieven zijn? En je moet dit natuurlijk zelf zien zitten. Ik vind het belangrijk om mijn baby'tje een goede start te geven. Dat kan alleen maar als ik me zelf ook mentaal "verzorg ". Ik hoop dat je iets hebt aan dit bericht. Je bent alleszins niet alleen met dergelijke gevoelens.

6 maanden geleden

🙋 ik voel me soms ook eenzaam. Ik ben al vanaf het begin in werkverwijdering en dat helpt natuurlijk niet. Iedereen moet werken 😅 mijn vriendinnen zijn nog niet bezig met kinderen en we wonen sinds 1,5 jaar een halfuur van onze familie waardoor ik hier ook nog niet veel mensen ken. Van waar ben je ? :)

6 maanden geleden

Ik kan me hier ook volledig in vinden. Ik ben al thuis van toen ik 7 weken ver was omdat ik met kinderen werk en sommige periodes voel ik me echt heel eenzaam. Dit had ik vooral in het eerste trimester en nu ook in het derde trimester omdat ik niet meer zo heel veel kan waardoor er meer stille momenten zijn. 😑

6 maanden geleden

Reactie op Sielvl

🙋 ik voel me soms ook eenzaam. Ik ben al vanaf het begin in werkverwijderi ...
Van west Vlaanderen :) jij?

6 maanden geleden

Reactie op naomiwattier

Van west Vlaanderen :) jij?
Limburg, dat is wat ver spijtig genoeg! 😁

6 maanden geleden

Hier ook al thuis vanaf 5 weken zwangerschap wegens werkverwijdering.. de eenzaamheid weegt inderdaad door. Alles staat klaar, huis is van boven tot onder opgeruimd en gepoetst.. je kan niet bezig blijven 🤭 Ook van Limburg trouwens!

6 maanden geleden

Ik werk wel nog voltijds, spreek ook nog soms af met vrienden en familie en heb een partner en tóch voel ik me ook eenzaam… ik denk dat dit bij mij door de hormonen komt? Ik krijg heel vaak het gevoel dat ik er alleen voor sta of alles alleen moet regelen. Maar als ik rationeel nadenk, weet ik dat dat niet zo is. Hopelijk kunnen jullie toch genieten! Hier ook Limburg trouwens 😉

6 maanden geleden

Ik voel me ook vaak eenzaam.. ook al ben ik dat niet echt. Wat ik bedoel, is dat ik een partner heb en een aantal vriendinnen etc. Hoezo voel ik me eenzaam 😅😂 pfff

6 maanden geleden

Hier is het ook heel lastig. 😔 Ik had!!! Wel een vriendin waar ik vroeger eens met afsprak dit voor een gezellige aperitief. Nu ben ik zwanger en drink dus geen alcohol maar euh... wel nog cola en en koffie. ☺️ Maar nu hoor ik haar niet meer! Ook langs familie en "andere" vrienden hoor ik bijna niemand meer, of ze wonen 1u (minimum)van mij of hebben gn kids ofzo... Tis idd wel heel lastig zo. 😔