13 Reacties

5 maanden geleden

Bij mij ligt ze al juist met hoofdje naar beneden en een klein beetje ingedaald hier nu ook in week 36 en had gisteren controle

5 maanden geleden

Hier ligt hij al met hoofd naar beneden. Morgen 36w en op controle

MOD

5 maanden geleden

Ik was opgenomen in het weekend in het ziekenhuis en ze lag mooi met haar hoofd naar beneden maar weet niet of ze al ingedaald is..maandag mag ik terug naar de gynaecoloog

5 maanden geleden

Ik moet pas op 18 Juni naar de Gynaecoloog en ben morgen 37 weken. Geen controle gehad op 36 weken. Laatste keer was op 33 weken vind dit zelf zolang wachten 馃 zal blij zijn als ik weet dat alles weer in orde is.

5 maanden geleden

Morgen 36 weken en mag vrijdag op controle馃槃.. ben benieuwd 馃憣. Hij lag wel al met zijn hoofdje naar beneden op 33w, hopelijk nog steeds zo馃馃槃

5 maanden geleden

Hier ligt mevrouwtje al vanaf het begin van de zwangerschap elke controle met haar hoofdje naar beneden en haar poep in de lucht dus hopelijk krijgt ze het nu niet meer in haar bol om te draaien 馃檲 maandag mogen we nog eens op controle, dan ben ik 36w4d 鈽猴笍

5 maanden geleden

Reactie op kito

Ik moet pas op 18 Juni naar de Gynaecoloog en ben morgen 37 weken. Geen con ...
Bij mij idem 馃き

5 maanden geleden

Reactie op shani93

Bij mij idem 馃き
Oo echt 馃ぉ, alee dan ben jij ook aan het aftellen 馃槏

5 maanden geleden

Hier ligt hij ook al de laatste 2 maanden met z'n hoofd naar beneden en dat blijft hopelijk zo... 馃槄 vorige week was hij wel al een beetje ingedaald volgens de vroedvrouw.. volgende week naar de gynaecoloog op 38w 馃馃徏

5 maanden geleden

Hier ligt de baby met haar bolleke naar benenden. Volgende week ol 36 weken en 4 terug naar de gynaecoloog. Ga benieuwd zijn vooral naar haar gewicht en ik denk dat ze is ingedaald na wat ik deze ochtend allemaal heb gevoeld 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Ik was opgenomen in het weekend in het ziekenhuis en ze lag mooi met haar h ...
Hopelijk alles oke met jullie ?

MOD

5 maanden geleden

Reactie op Yentl 馃

Hopelijk alles oke met jullie ?
ja nu wel weer gelukkig! maar moet voldoende me rust nemen en merk het dat het moeilijker gaat. Gelukkig ze de gynaecoloog dat ik maandag al terug naar hem toe mag dus ben wel benieuwd

5 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

ja nu wel weer gelukkig! maar moet voldoende me rust nemen en merk het dat ...
Oh gelukkig, zorg goed voor jezelf en het zijn gelukkig de laatste loodjes en dan kunnen we ons wondertje in ons armen nemen. 馃槝