Net terug van de controle (36weken).
Baby ligt al vrij laag zei de gync en dat ze haar hoofdje kan voelen 馃ゲ
Dus wou niet naar de ontsluiting kijken omdat het pijn zou doen...
Hoe ligt de baby bij jullie 馃ス
Ik was opgenomen in het weekend in het ziekenhuis en ze lag mooi met haar hoofd naar beneden maar weet niet of ze al ingedaald is..maandag mag ik terug naar de gynaecoloog
Ik moet pas op 18 Juni naar de Gynaecoloog en ben morgen 37 weken. Geen controle gehad op 36 weken. Laatste keer was op 33 weken vind dit zelf zolang wachten 馃 zal blij zijn als ik weet dat alles weer in orde is.
Hier ligt mevrouwtje al vanaf het begin van de zwangerschap elke controle met haar hoofdje naar beneden en haar poep in de lucht dus hopelijk krijgt ze het nu niet meer in haar bol om te draaien 馃檲 maandag mogen we nog eens op controle, dan ben ik 36w4d 鈽猴笍
Hier ligt hij ook al de laatste 2 maanden met z'n hoofd naar beneden en dat blijft hopelijk zo... 馃槄 vorige week was hij wel al een beetje ingedaald volgens de vroedvrouw.. volgende week naar de gynaecoloog op 38w 馃馃徏
Hier ligt de baby met haar bolleke naar benenden. Volgende week ol 36 weken en 4 terug naar de gynaecoloog. Ga benieuwd zijn vooral naar haar gewicht en ik denk dat ze is ingedaald na wat ik deze ochtend allemaal heb gevoeld 馃槄
ja nu wel weer gelukkig! maar moet voldoende me rust nemen en merk het dat het moeilijker gaat. Gelukkig ze de gynaecoloog dat ik maandag al terug naar hem toe mag dus ben wel benieuwd