165 Reacties

één jaar geleden

Vandaag echo gehad, wegens eerdere miskraam op 10/11 op 5 weken, aangezien ik mijn menstruatie niet gekregen heb tussen door gok ik dat ik 5 weken ben Maandag 11/12 positieve test, dan 2 x hcg laten testen van op 3 dagen tijd van 133 naar 427.

één jaar geleden

Vandaag terug een echo gehad, 9w+6d. Het hartje klopte weer goed en het is ondertussen al 3cm groot 😍

één jaar geleden

11weken 3 dagen, alles perfect. Datum gezet naar 8juli 🥰🥰

één jaar geleden

Vorig week echo gehad en 9 weken en kloppende hart 🥰🥰

één jaar geleden

Vandaag echo op 11w4d . Alles was perfect! Ik ben net buiten bij de gyne en als ik kijke naar foto vind ik dat de hoofd beetje raar uitziet. Wss ligt dat gwn aan de echo. Op moment zelf had ik niets opgemerkt en dokter zei dat alles goed eruit ziet dus probeer ik mij geen zorgen te maken…

één jaar geleden

Reactie op Iona4

Vandaag echo op 11w4d . Alles was perfect! Ik ben net buiten bij de gyne en ...
Bij me ook boven jou de foto van me echo en zie ook raar uit van hoofd van baby en dokter gezegd het ook dat alles goed is met baby dus moet ook geen zorgen maken 😉

één jaar geleden

Reactie op Tatjana weiss

Bij me ook boven jou de foto van me echo en zie ook raar uit van hoofd van ...
❤️blij om te horen 🥰 Ik dacht dat ik de enige was die zich over zulke dingen zorgen maakt 🫣

één jaar geleden

Reactie op U L

11weken 3 dagen, alles perfect. Datum gezet naar 8juli 🥰🥰
Mijn datum staat op 07 juli

één jaar geleden

Vandaag 9w3d

één jaar geleden

Vandaag 10w+1 Alles perfect met ons kleine wondertje 🥰 Wat gaat het inneens zo snel 😱

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Vandaag 10w+1 Alles perfect met ons kleine wondertje 🥰 Wat gaat het inn ...
Zo’n mooie echo @Nahlie! Blij voor jou dat het baby’tje nu wat beter zichtbaar is! Hopelijk stelt het jou wat geruster! 🙌🏼

één jaar geleden

Reactie op P1993

Zo’n mooie echo @Nahlie! Blij voor jou dat het baby’tje nu wat beter zichtb ...
Dankjewel voor je berichtje! 🥰 Hij/zij groeit plots super goed en super snel , ben helemaal gerustgesteld en kan eindelijk echt genieten van ons wondertje. 😘

één jaar geleden

Reactie op baby Bernaerts

Onze eerste echo op 27 december. Zou dan normaal 12 weken zijn.
Oh jij gaat ook later dan iedereen! Ik heb afgelopen maandag de eerste (uitwendige)echo gehad op 11 weken

één jaar geleden

Tussentijdse echo bij vroedvrouw gezien intakegesprek pas 2/1 😇 : 10w+2d en helemaal op schema🤞🏻

één jaar geleden

8 weekjes 🙏🏽 binnen 2 weken mijn 2de echo 😄

10 maanden geleden

12+3 dagen! Een lachbekje met de beentjes in de lucht 🥰

10 maanden geleden

Hier 12+6dagen 😍🥰