165 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Yawell

Vandaag naar de huisarts geweest en een goed gesprek gehad met hem. Eindeli ...
Je mag de hoop op een goede zwangerschap niet verliezen. Ik heb voor deze zwangerschap 2 miskramen gehad, de angst is nu ook heel groot. Zeker omdat mijn kwaaltjes sinds 2 dagen afnemen. Ik denk alleen maar het slechtste... ik moet wachten tot maandag en de dagen zijn inderdaad lang als je moet wachten. Ik ben zeker jij op jou beurt jou kindje op de wereld mag zetten. Misschien zelf nù nog, misschien later. Ik leef met je mee en wens je veem sterkte ❤️

één jaar geleden

Reactie op Maaike C

Je mag de hoop op een goede zwangerschap niet verliezen. Ik heb voor deze z ...
Dank je, ik duim ook voor jou dat het deze keer ook voor jou goed loopt. Derde keer giede keer zeggen ze toch ? Laten we ons idd focusen op het positieve 💞

één jaar geleden

Reactie op Yawell

Dank je, ik duim ook voor jou dat het deze keer ook voor jou goed loopt. De ...
Hou me op de hoogte meid ❤️

één jaar geleden

Na 2 heel vroege chemische miskramen, 3de keer gelukt via ivf. Ik heb gisteren ook eerste echo gehad, we dachten dat we 7 weken zouden zijn maar gynaecoloog denkt aan de grootte op echo dat we weekje minder, ze is nog heel voorzichtig met zeggen dat alles goed zou zijn. Wel een kloppend hartje gehoord en gezien dus daar hou ik me aan vast dat alles hopelijk goed komt deze keer 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Maaike C

Hou me op de hoogte meid ❤️
Hcg waarde netterug gekregen... Tis zo goed als een verloren zaak. De laatste keer op 21 november stond het op 2000 wat al laag was, inmiddels is het amper gegroeid en staat het maar op 9000. Wetend dat get iedere twee dagen zou moeten verdubbelen. Kzou dan liever hebben dat het snel weggaat en ik die aansleep niet de hele tijd hoef te doorgaan.

één jaar geleden

Reactie op Yawell

Hcg waarde netterug gekregen... Tis zo goed als een verloren zaak. De laats ...
Oh veel sterkte meid 😪 ik snap je gevoel, toen ik merkte het misliep dacht ik net hetzelfde... ik zou vandaag nog bellen naar je gyneacoloog met je waarden en vragen of je nog mag langskomen. Ik leef erg hard met je mee 💞

één jaar geleden

6w5d gisteren

één jaar geleden

Woensdag op 5+5 volgens dokter. We zagen al een hartje kloppen! Vond ik wel vroeg, maar wel een mooie verrassing!

MOD

één jaar geleden

Mijn klein schatje ❤ aan 7 weken

MOD

één jaar geleden

Reactie op mriewright

8 weken 🫶🏼
Zag je al de armpjes en beentjes?

één jaar geleden

Net terug van mijn eerste echo op 9w+1. Alles was in orde ook het hartje gehoord en ging heel goed.

één jaar geleden

Reactie op Tutenelb

Net terug van mijn eerste echo op 9w+1. Alles was in orde ook het hartje ge ...
Proficiat! Ik ben ongeveer even ver. Hoe groot was het kindje al?

één jaar geleden

Ik kan geen foto's meer toevoegen 🙃🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Maaike C

Ik kan geen foto's meer toevoegen 🙃🤷‍♀️
Oei... Misschien zitten we aan de max capaciteit van deze topic.. ik zal een nieuwe maken ?

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Oei... Misschien zitten we aan de max capaciteit van deze topic.. ik zal ee ...
Het lukt op geen enkele topic. Mijn app slaat ook gewoon uit als ik een foto aanklik. Heb hem al eens verwijderd en opnieuw gedownload. Geen idee wat het probleem is 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Saartje296

Proficiat! Ik ben ongeveer even ver. Hoe groot was het kindje al?
2,27 cm staat in het hoekje van de echo 😊

één jaar geleden

Reactie op Tutenelb

2,27 cm staat in het hoekje van de echo 😊
Bedankt voor de info! Ik zat rond de 2 cm dus dat lijkt me normaal dan 🙈

één jaar geleden

Vandaag eerste (inwendige) echo gehad, 8weken en 6 dagen. 2,2cm, was erg spannend maar mooi kloppend hartje gehoord en gynaecoloog was positief 🤞

één jaar geleden

Morgen mijn laatste controle echo bij de fertiliteits gynaecoloog ☺️ nadien mag ik bij een gewone gynaecoloog gaan.. spannend !! Morgen zijn we alweer 9w2d dus hopelijk zien we al een mooi gegroeid babytje ipv blopke ☺️🤞 Na die negatieve echo's week na week heb ik toch elke keer schrik dat er slecht nieuws zou aankomen.... Nog mama's met echo's rond de 9w2d ? ☺️

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Morgen mijn laatste controle echo bij de fertiliteits gynaecoloog ☺️ nadien ...
Heb je ook al een afspraak voor de nipt? Ik heb mijn volgende afspraak rond 11 weken en dan direct ook nipt