31 Reacties
één jaar geleden
Huh zo bizar. Ik ben gestart in Jette (ivf) en wordt nu verder opgevolgd in Aalst (OLV). Eerste echo met hartslag op 7 weken, tweede echo op 11 weken en dan grote echo + nipt op 13 weken. Uiteraard zijn de kansen erg klein, maar als er iets mis blijkt te zijn op de nipt wil je dat toch liefst zo snel mogelijk weten en niet op 20 weken? Een nipt kan afgenomen worden door een verpleegkundige of huisarts, je hoeft daarvoor niet bij de gynaecoloog te gaan. Misschien raak je er zo sneller aan?
één jaar geleden
Reactie op Ellenb2024
Aja ik ook (Als ik klaar ben in Brussel met het ivf-traject. Morgen normaal ...
Ik bij dr witters
één jaar geleden
Reactie op Doglefoxx
Huh zo bizar. Ik ben gestart in Jette (ivf) en wordt nu verder opgevolgd in ...
Ja dat was ik ook aan het denken voor in het ziekenhuis te gaan maar heb ik daar geen papier voor nodig?
één jaar geleden
Reactie op Tutenelb
Ik ben ook van België en ga bij een gyneacologe in Diest. Daar ben ik vrij ...
Dan ben jij van bij mij in de buurt, ik ga naar her ziekenhuis in Geel.😊
één jaar geleden
Reactie op lienenjeroen
Ik bij dr witters
Dr. Witters is inderdaad een beetje een speciale... dat verbaast me nu niet echt...
één jaar geleden
Reactie op Ellenb2024
Dr. Witters is inderdaad een beetje een speciale... dat verbaast me nu niet ...
Bij dr. Van Parijs kan je via zijn website ook een afspraak maken voor in zijn privé. Ik vind dat een heel aangename arts maar ja das natuurlijk een persoonlijke voorkeur....
één jaar geleden
Ik ben ondertussen bijna 11 weken en al 2x naar de gynaecoloog geweest. Heb het hartje ook nog niet mogen horen omdat mijn gynaecoloog zegt dat dit voor 12 weken niet zo goed is voor het hartje van de baby (zou hiervan kunnen stoppen omdat er geluidsgolven worden gestuurd) en ik heb de NIPT op 13 weken (met de feestdagen loopt alles wat raar) in België is de nipt pas terugbetaald vanaf 12 weken.