22 Reacties

één maand geleden

Reactie op EDEP

Amai, zo goed dat ze daar allemaal door slaapt en zich er niets van aantrek ...
Dat is heel begrijpelijk dat je het daar moeilijk mee hebt.. Logisch dat je hem erbij wilt hebben zeker omdat het vriendinnen met ook kindjes zijn.. Goed dat je er aan werkt en ook een plan B hebt! Misschien dat de draagzak of doek helpt om minder prikkels tot bij hem te laten? Zo is hij dicht bij jou en voelt alles net wat vertrouwder/veiliger voor hem? Denk ik.. Misschien helpt het ook om de bezoekjes op te bouwen? Eerst kort en steeds wat langer? En dezelfde personen ofzo? Ik weet ook niet of je ergens terecht kan voor meer uitleg over hoe je hem aan prikkels kan laten wennen? Ik zeg hier maar vanalles dat in mij opkomt maar kan niet helpen vanuit eigen ervaring want die heb ik niet.. Maar ik zou ook zeker wel het aanbod van je vriend omarmen en af en toe wel eens helemaal op je gemak met je vriendinnen afspreken zonder zorgen te moeten hebben dat Warre overprikkeld geraakt want die zit dan gezellig met papa thuis ☺️ Als mama verdienen wij ook zeker momentjes voor onszelf ♥️

één maand geleden

Reactie op JanaMrchrs

Hier ook altijd na 45min wakker… maar wel vrolijk. Moet heel lastig zijn al ...
Hey! Ik zag net dat ik vergeten was om op jouw berichtje te antwoorden. Ik ga het morgen ook eens zo proberen. Heb me vandaag tijdens de middagdut bij hem gelegd (hij in cosleeper en ik in bed). Dan was ik er snel bij met de tut voor hij kon beginnen krijsen. Dan heeft hij inderdaad nog eens een cyclus van 45 minuten geslapen. Ik denk dat ik het soms nog zo ga doen en soms inderdaad zoals jij zegt, even mijn tijd steken in het troosten en hopen dat ik hem erna toch nog kan wegleggen in zijn bedje. Ik denk dat er niets anders opzit dan te blijven proberen 😉