Zijn er nog mama’s waarvan hun baby’s een droog huid heeft en bij de plooien (nek, oksel en knieplooi) rood of geïrriteerd is door zweet of vocht?
Mijn dochter had dit eerst onder kin en dokter had mij cytelium voorgeschreven dat hielp direkt dan als heb cicastela gebruik op die plekjes en was veel beter. Haar huid was toen normaal niet te droog.
Ik ging dan maandag naar dokter omdat ik dacht dat ze oorontsteking had maar blijkbaar niet. Toen zei de dokter dat ze een zeer droog huid heeft en dat ik van shampoo (naïef) moet veranderen en dat ik xemose van uriage moest gebruiken en om de 3 dagen badje geven.
Ik heb die direkt aangeschaft en haar advies gevolgd.
Nu na 3 dagen haar huid is nog droger geworden haar kin en oksels die 3 dagen geleden zo goed als genezen waren zijn terug rood geworden en zelfs nu me zo geel uitslag bij de plooien.
Ik heb har dagelijks met een washandje schoongemaakt elke dag maar vandaag als ik haar badje wou geven verschoot ik als ik de gele uitslag onder haar oksels zag. Is da een teken dat het aan genezen is of zijn die producten niet goed aan het werken ?
Ik heb vandaag terug mij ander producten gebruikt van mustela uit paniek.
Hydrateerden gezichtscrème en lichaamsmelk.
Haar hoofdhuid is ook zeer droog nu maar daar weet ik niet wat ik moet gebruiken … iemand tips.
Ik heb haar vandaag met badolie gewassen en geen shampoo.
Nog iemand die weet wat helpt tegen drooghuid vooral bij gezicht en hoofd. Ze is precies aan het vervellen …