Hallo mama's ,
Ik heb gemerkt dat ons dochtertje soms plotseling kan beginnen huilen tijdens haar slaap....is dit normaal? Heeft jullie kindje dit ook? ze is nu 13 weken. Omdat ik zie dat haar oogjes nog toe zijn laat ik haar meestal even doen en dan stopt het ook, maar vind dit zo zielig! Kan een baby al dromen? Want dan moet het toch geen fijne droom zijn....
Hier doet ze dat ook af en toe als het even is laat ik haar doen maar soms is het wel luid en vind ik het te zielig en pak ik ze voorzichtig bij mij ik probeer ze dan zo te troosten en soms slaapt ze dan verder maar soms is ze dan ook wakker..
Ja hoor dit is normaal. Ons dochtertje weende inwendig tijdens het dromen al van 6 weken. Vorige week 1e keer dat ze kort luid weende. Meestal als ik zie dat ze een niet leuke droom heeft, leg ik vaak mijn hand op haar borst en dan wordt ze gerustgesteld. Zo blijft ze ook door slapen 😊
Nu net een paar keer kort opeen gehad maar elke keer als ze tot rust komt laat ze scheetjes dus ik denk dat het nu geen droom is maar gewoon de lucht in haar buikje waar ze last van heeft..