6 Reacties
één maand geleden
Hier hetzelfde verhaal. Ik geef wel gekolfde borstvoeding. Maar 120 a 150 is het max. Is nu 15 weken. 64cm en 6.980kg. Soms eens een uitschieter dat ze toch 180 drinkt. Ze blijft goed bijkomen en k&g zegt ook mocht ze gewoon aan de borst drinken zouden we het niet weten en ook gewoon voortgaan op het gewicht. Als ze dus goed bijkomt zou ik me geen zorgen maken.
één maand geleden
Zolang ze goed groeit en bijkomt, is dat allemaal oke he. Ze moet gewoon genoeg hebben. Als dat zo is na 120ml en ze kan dan 3u door, dan is dat zeker oke. Volwassenen eten toch ook niet allemaal evenveel? Wij zijn overgestapt naar 180 een maand geleden (nu 17w), omdat 4u tussen voedingen wel handiger is, maar als dat voor jouw kind niet zo werkt, lijkt mij dat perfect oke.
één maand geleden
Ons dochter 4,5 maand drinkt ook nog niet zo veel. Ik bied telkens 150 aan maar ze drinkt die altijd in 2/3 pauzes leeg.(60,40,..) Soms laat ze er ook nog 40 in. Ze drinkt ook maar 6x per dag. Maar omdat ze gewoon bijkomt moest ik me niet teveel zorge maken.
25 dagen geleden
Als ze goed groeien en bijkomen zal dat geen probleem zijn. Bij ons dochtertje van bijna 5 maand, 64cm en 6kg krijgt telkens 150 maar laat vaak wel wat staan. Zolang ze gelukkig en beweeglijk zijn geen probleem denk ik. Gewoon genieten en niet teveel zorgen maken ❤️