14 Reacties
2 maanden geleden
Hey!
Even hele grote verwarring hier want onder draagmoeder versta ik iemand die zwanger is voor een ander koppel..🙈
Ik heb zowel een draagzak (ergobaby embrace soft air mesh) liggen als draagdoeken ☺️
De doeken vind ik het fijnste zitten qua gevoel maar de zak gaat sneller aan dan het knopen van de doek 😅
2 maanden geleden
Ik heb de ergobaby omni breeze. Gebruik hem sinds kort wel vaker dan in het begin, want hoewel de draagzakken van ergobaby geschikt zijn vanaf de geboorte, vond ik het toch niet helemaal goed zitten.
Ik kreeg advies in de dreambaby en kon hem wel goed afstellen en zo, maar vond het toch gewoon een beetje eng toen hij pasgeboren was.
Nu met 10 weken past hij wel heel goed en vind ik het allemaal al wat minder fragiel dan voorheen. 😌😌
2 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Ik heb de ergobaby omni breeze. Gebruik hem sinds kort wel vaker dan in het ...
Ik vind het ook een stuk aangenamer nu ze wat steviger is 😄
Als ze nog zo mini zijn en je moet dan alleen zo een doek of zak aankrijgen en ze er in steken dat vond ik altijd zo een gedoe 🙈
2 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Ik vind het ook een stuk aangenamer nu ze wat steviger is 😄
Als ze nog zo ...
Ja idd, dat vond ik ook eng 😄
En mijn kindje paste er gewoon echt nog niet goed in. Hij zakte toch nog wat weg in de draagzak vond ik.
Nu daarentegen lukt het me wel makkelijk om hem erin te steken en vindt hij het ook wel fijn. 😌 Toch zeker na een paar minuutjes wandelen.
2 maanden geleden
Wij hebben beide, maar gebruiken eigenlijk enkel de draagzak. Is veel gemakkelijker alleen aan te doen en kan je ook subtiel proberen uitdoen zodat kindje verder slaapt. Wij gebruiken die uren per dag, zowel thuis om hem te doen slapen (enige optie overdag, alles anders werkt nooit voor langer dan 10min), als op wandeling. Draagdoek is ook niet oké om te wandelen, toch niet voor wandelingen van 15km en meer, dan hebben ze echt wel meer ondersteuning nodig.
2 maanden geleden
Wij draagdoeken enkel en wat een zaligheid, zowel binnen als buitenshuis. En zeker tijdens het winkelen. Handen vrij en plaats in de kar en geen gesukkel met een koets tussen te kleine gangpaden. Wat een uitvinding 🙌
2 maanden geleden
Reactie op nesjesnesje
Wij draagdoeken enkel en wat een zaligheid, zowel binnen als buitenshuis. E ...
Hoe knoop jij je draagdoek? En doe je die dan al op voorhand aan of pas als jullie bij de winkel zijn?
Mijn dochtertje valt altijd in slaap in de auto in de maxi cosi dus dan wil ik haar niet wakker maken om in de draagzak of doek te steken en zet ik haar zo in de kar 🙈 maar idd dan is er bijna geen plek meer voor boodschappen..
2 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Hoe knoop jij je draagdoek? En doe je die dan al op voorhand aan of pas als ...
Ik knoop bij aankomst uit de auto, ik laat de maxicozy in de auto staan. dan slepen de uiteinden wel even over de grond natuurlijk, dus bij nat weer niet zo handig, maar dat neem ik erbij 🙈 ik heb thuis ook een ringsling maar ben er niet zo handig mee, die is een stuk korter en zou dus eigenlijk makkelijker moeten zijn, maar wil eerst nog wat oefenen voor ik ermee op stap ga 😂
2 maanden geleden
Reactie op nesjesnesje
Ik knoop bij aankomst uit de auto, ik laat de maxicozy in de auto staan. da ...
Voor de grote boodschappen is dit misschien wel een optie! Momenteel wacht ik daarvoor altijd tot we met 2 kunnen gaan en dan pakken we elk een kar 🤣 eentje met boodschappen en eentje met de baby..
MOD
één maand geleden
Reactie op Roggeman
Hoi, wij gebruiken de draagzak van Infantino 4-in-1 voor onze dochter. Ze i ...
Vind het altijd leuk om een man te zien dragen! Mijn vriend heeft der geen geduld voor ondanks het maar een ringsling is 🙈 lijkt ingewikkeld maar oefening baard kunst zeg ik altijd 🙈🙂