5 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Ik vind de ergobaby heel handig 馃榾
Ergobaby draagzak heb ik en beginne gebruiken als hij 4 weken was maar mag al van 3,5 kilo. Ik zie dat je er ook doeken van hebt.. ik vermoed dat die ook wel goed zijn
3 maanden geleden
Ik gebruik de draagdoek mushie baby wrap. Was geen fan van een draagzak, aangezien ik bevestigingsclips enzo niet aangenaam vind op mijn lichaam. Deze doek is lekker zacht en heeft altijd de juiste pasvorm voor je lichaam en baby 馃槉 alleen wat oefenen in het begin om te knopen, maar kan er uren mee rondwandelen nu
MOD
3 maanden geleden
ergobaby, tula zijn gekende merken die ergonomisch zijn voor je kleintje :) vooral letten op het gewicht van je kleintje,nekje en als rugje en beentjes mooi zitten. Er zijn heel veel verschillende soorten draagdoeken.
Mocht je je er meer in willen verdiepen heb je op fb een groep "draagpraat" die je zeker kunnen helpen ;)
Heel veel succes met je zoektocht!
3 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Ergobaby draagzak heb ik en beginne gebruiken als hij 4 weken was maar mag ...
Dankjewel voor de tip.
Ik las reviews van de embrace dat het nekje onvoldoende ondersteund wordt en dat die daarom niet geschikt is voor pasgeborenen. Mijn zoon is een paar weken oud en ik zoek iets dat we nu al kunnen gebruiken.
Heb jij zelf de embrace en wat vind jij ervan?