Hoi, graag jullie hulp.
Ons dochtertje is 2 weken oud en drinkt enorm gulzig 8x 90 ml en dit lijkt voor haar nog niet voldoende te zijn, elke keer flesje leeg. , we hebben de indruk dat ze hierdoor te veel drinkt omdat ae zo gulzig drinkt. De avent speen 2 vind ze maar niets, de lansinoh ging veel te snel, ook de mam was een verbetering maar nog te snel. Nu hebben we de dr brown fles gekocht, speen 1 gaat te snel en de p speen te traag... vermits ze last heeft van haar darmpjes wil ik deze fles nog niet opgeven. Welke speen zouden jullie aanraden om op deze brede variant te zetten?
Indien dat niet werkt gaan we een andere fles proberen ook hier graag sugesties 😊.
Ze krijgt borstvoeding en weegt 4 kilo 135
Ik dacht eventjes dat ik deze tekst had geschreven! Hier volledig hetzelfde...
ik ben net difrax 0+ s fles gaan halen en hopelijk dat deze traag gaat...
Momenteel gebruik ik ook de dr brown prematuur speen maar indd ze drinkt te snel ze zou 20min voor een flesje moeten doen.
Ik heb ook thuis 1 Dr. Brown fles met speen 1. Mijn baby is 37,6 weken oud vandaag en ik heb gemerkt dat ik veel liever deze fles heb dan die van de difrax en zij ook. Met speen 1 drinkt ze goed en niet te gulzig persoonlijk. Mijn baby is nu 1,5 week oud.