6 Reacties

9 maanden geleden

Ik vroeg dit vorige week aan mijn vroedvrouw en zij zei dat ze er helemaal geen fan van is. Omdat de dopplers die de meeste vrouwen kopen (die van €20/€30) van erg slechte kwaliteit zijn (als je weet dat het professionele materiaal snel boven de €200 gaat) en daardoor een foutief beeld kunnen geven en mama's dan onnodig gaan stressen. Ze zei ook dat het niet goed is voor de baby om het wekelijks te gebruiken omdat je nog steeds met de stralingen etc zit en zeker bij de goedkope toestellen is er niet geweten hoe veel straling het afgeeft. De gel zou blijkbaar ook niet goed zijn voor de baby om vaak te gebruiken. Dus om die reden doe ik het niet... Ook omdat dit de enige info is die ik erover heb en er verder het fijne niet van weet, neem ik liever het zekere voor het onzekere. Maar is voor iedereen een persoonlijke keuze! Denk ook echt niet dat je je schuldig moet voelen als je het wel gebruikt, veel mensen doen het en krijgen gezonde kindjes☺️

9 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik vroeg dit vorige week aan mijn vroedvrouw en zij zei dat ze er helemaal ...
Ja mijn vroedvrouw zegt dat dit niet kwaad kan 🤷🏼‍♀️ Nuja ik heb zelf een doppler van 60€ van luvion wel een gekend baby merkt zou denken dat je het anders nie mag verkopen. Ik probeer het niet teveel te doen maar is zo aanlokkelijk. Je moet enkel het verschil kennen tussen je eigen hartslag die van de baby en de placenta en in hoor het verschil degelijk. Vind het zo dubbel ook

9 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik vroeg dit vorige week aan mijn vroedvrouw en zij zei dat ze er helemaal ...
En ik doe het ook maar voor 10sec ofso

9 maanden geleden

Reactie op TifannyA

Ja mijn vroedvrouw zegt dat dit niet kwaad kan 🤷🏼‍♀️ Nuja ik heb zelf een ...
Ah ja kijk inderdaad, er is zo veel info over! Ik volg ook maar wat mijn vroedvrouw zegt omdat ik het zelf totaal niet zou weten anders. Maar sowieso alles met een korrel zout nemen, er zijn denk ik nog geen baby'tjes van dood gegaan dus ik denk dat het allemaal best wel mee valt. Zeker inderdaad als je al een betere neemt van Luvion. Als het jou een gerust gevoel geeft en je je anders mss zorgen zou maken of alles nog oké is, dan zeker niet laten om het te doen ☺️ Ik weet niet hoe het met onze hartslag zit, maar die van je baby zou altijd tussen 120 en 160 moeten zijn ergens..

9 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ah ja kijk inderdaad, er is zo veel info over! Ik volg ook maar wat mijn vr ...
Ja haar hartslag is ongeveer 150. Maar dat even luisteren geeft me toch rust

9 maanden geleden

Reactie op TifannyA

Ja haar hartslag is ongeveer 150. Maar dat even luisteren geeft me toch rus ...
Leuk he om het te horen 😍