12 Reacties

één maand geleden

Om dezelfde reden gebruiken wij enkel slabbetjes of eens zen tetra doek.

één maand geleden

Reactie op cabo93

Om dezelfde reden gebruiken wij enkel slabbetjes of eens zen tetra doek.
Dus niks van vochtige doekjes?

één maand geleden

Neen inderdaad. De doekjes van Naïf zijn even goed gegaan, maar hij bleef erop reageren.

één maand geleden

Slabbetjes, tetradoeken en cheeky whipes. Wij gebruiken niks van voorverpakte vochtige doekjes.

één maand geleden

Wij doen dit met slabbetjes, morsdoekjes of tetradoeken.

één maand geleden

In het gezicht gebruik ik ook geen vochtige doekjes enkel voor de poep en eventueel de handen als ze groter is. Melk nu gewoon met een droog tetra of handdoekje of slabbetje en als we starten met vaste voeding zal ik die wat vochtig maken met water om ze terug proper te maken maar ook pas nadat ze helemaal klaar is met eten “de grote opkuis” 😅 tussendoor afvegen zorgt dat ze sneller stoppen met eten (in mijn ervaring dan toch).

één maand geleden

Ons dochtertje reageerde ook met roodheid (was van pampers) en dan heb ik de snoetenpoetsers van zwitsal geprobeerd en daar reageert ze niet op. Voor de rest gebruiken we ook de slabbetjes en kwijldoekjes (zonder kwijl 😂 )

één maand geleden

Ik zou persoonlijk ook mijn eigen gezicht niet graag “wassen” met gelijk welk vochtig doekje dus daarom washandjes of tetradoekjes en water 😄

24 dagen geleden

Wij gebruiken de cheeky wipes van grote zus, na 5 jaar nog steeds niks aan! Beetje water en klaar 🤗

24 dagen geleden

Ik gebruik ook geen vochtige doekjes voor het gezicht. We gebruiken slabbetjes en tetradoekjes. Tetradoeken bestaan ook in heel kleine versies. Die kleinsten van ongeveer zakdoekformaat vind ik handig om de mond af te vegen. Het is een heel gevoelig huidje, zo’n babyvelletje. Ook al ondervonden jammer genoeg wanneer zijn nageltjes te lang waren en zijn gezicht opengekrabd was. 😔

23 dagen geleden

Cheeky wipes, wij gebruiken ze voor alles. Super handig!