5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Per ongeluk 2 maal gepost door een hapering in de app 馃檨 zie ander topic

茅茅n jaar geleden

Ik heb een hele onregelmatige cyclus (laatste menstruatie was augustus) ik ben er in november achter gekomen de gynaecoloog zei via de telefoon dat ik al van augustus zwanger kon zijn omdat ik mijn menstruatie in september oktober en november niet gehad heb maar tijdens de eerste echo (30 november) was ik pas 8w+4d dus pas sinds eind september dus misschien is dit ook zo bij jou en het kan altijd ingewikkelder zijn dan je soms denkt馃槄馃榿

10 maanden geleden

1 茅cho, was voor zo mooi Ook wel een bewegende gehad (8 weken) en tegelijkertijd mijn eerste keer zien want ben dan pas te weten gekomen dat ik zwanger was. Een vrij emotionele echo 馃槄

10 maanden geleden

Wat leuk, proficiat! 馃槏 Bij mij was het net hetzelfde tijdens mijn 12-weken echo. Een dansende baby en mijn uitgerekende datum met 2 dagen vervroegd omdat hij/zij al net iets meer ontwikkeld was. Het is mijn eerste zwangerschap en vond het v貌貌r de echo moeilijk om connectie te leggen met het kindje. Sinds ik hem/haar heb zien bewegen ben ik (en ook mijn partner) instant verliefd geworden erop!

10 maanden geleden

Net op 10 weken onze 2de echo gehad en hier ook een baby die op en neer danste en met de armpjes en beentjes zwaaide! De tranen vloeiden weer rijkelijk! Zo blij het eindelijk goed lijkt te gaan 馃グ