24 Reacties

18 dagen geleden

Alles hangt er toch ook vanaf hoelaat je kindje wakker wordt snachts.. de afgelopen dagen heeft hij geslapen van 20u30 tot 6u, dus onze dag start om 6u, wat opzich goed is want als hij naar de opgang zal gaan zal hij ook eten om 6u en dan vertrekken. Maar deze ochtend was het 5u.. jah! Heel de dag planning in het water 🙈 alles schuift op he, zijn eten, zijn dutjes.. hmm 😬

18 dagen geleden

Reactie op Valochie

Alles hangt er toch ook vanaf hoelaat je kindje wakker wordt snachts.. de a ...
Ja, dat is inderdaad nooit een exacte wetenschap maar zo afhankelijk van hen zelf 😄 Maar wat ik wel probeer, is om dan het moment om op te staan toch wat te rekken door nog wat te rusten samen in bed. Zoveel mogelijk push ik hem toch terug een beetje in ons vast schema. Als hij honger heeft, krijgt hij uiteraard wel eten in bed. Ik laat hem niet wenen of zo. Heb ook eens in een slaapboek gelezen dat je best nooit voor 5 à 6u de dag begint met je baby. Dus niet opstaan voor 5u eigenlijk.

18 dagen geleden

Reactie op mamawens2024

Ja, dat is inderdaad nooit een exacte wetenschap maar zo afhankelijk van he ...
Ja idd, hij heeft ook gegeten en dan terug gaan slapen. Maar dan vind ik het moeilijk om hem bvb om 7u al terug eten te geven om ons schema te volgen. Dus vandaag heeft hij zijn 1e fles vd dag gekregen om 9u15 ipv 7u 😬

18 dagen geleden

Reactie op Valochie

Ja idd, hij heeft ook gegeten en dan terug gaan slapen. Maar dan vind ik he ...
Ja da’s idd ontzettend lastig als die eerste fles al op een ander uur is. Sommige dagen lopen niet zoals het moet. Niks aan te doen helaas denk ik.