7 Reacties

één jaar geleden

Jaaa, ik heb hier al regelmatig kwark gegeten met appelsien en warme chocoladesaus 🤭

één jaar geleden

Ik ben zo'n fan van kaas met mosterd en ook van aardbeien snoepjes. Normaal ben ik hier echt geen fan van. Gisteren moest ik onmiddelijk zoute chips hebben en dit was een jammieee gevoel 🤣. Voor de rest smaakt er mij niets. Heel raar

één jaar geleden

Hehe ik merk het ook… Normaal eet ik super gezond en evenwichtig. Helaas heb ik nu echt vaak zin in hartige dingen zoals pizza. Ook in chocolade. En gelukkig ook regelmatig zin in appels. Ik heb vooral een natuurlijke afkeer van heeel veel zaken. Van de makkelijkste eter naar walgen van het idee van vele smaken. 😂😂😂

één jaar geleden

Ja… ik heb vooral een afkeer van veel voedsel (en geur). Ik heb wel vaak zin in Salt en pepper chips.😅

één jaar geleden

Appelsap en druivensap 😅 Koffie drinken lukt me niet meer want dan word ik misselijk. Ook de geur van gebakken kipfilet vindk verschrikkelijk nu.

één jaar geleden

Bij mij rozijnenbrood met boter. Ik moet niets anders hebben 😅

één jaar geleden

Melk met honing is hier favoriet maar eigenlijk kan ik gewoon nog alles eten enkel soep kan men maag niet aan momenteel