11 Reacties
8 maanden geleden
Heb ook altijd honger en probeer er gewoon niet aan toe te geven meestal lukt dit ook wel. Als ik echt honger heb ga ik wandelen of sporten dan moet ik erna sowieso eten dat verzet mijn gedachten
8 maanden geleden
Ik heb dat niet de hele dag, alleen 's morgens veel honger als ik wakker word terwijl ik vroeger vaak niet eens at en soms 's avonds na het avondeten nog een 'goestingske' 馃構 Wat bij mij heel goed helpt daartegen is iets gezond eten waarvan je wel lang gevuld bent, omdat ik gelezen heb dat je best niet te vaak lege calorie毛n eet tijdens je zwangerschap (koeken, chips, ...) omdat je hier niet lang gevuld van bent, de baby er niks aan heeft en jij zelf komt ervan bij. Bv 's morgens eet ik dan havermout met fruit maar ook met pindakaas en noten, soms yoghurt etc.. En 's avonds eet ik een rijkelijk gezond avondmaal maar dan maak ik dat ik voor erna nog kerstomaatjes of druiven ofzo in huis heb voor mocht er nog een hongerke komen 馃構 voor mij werkt dit en zo kom ik ook niet echt bij momenteel. Maar ik heb ook wel geen zotte ongezonde cravings dus kan me voorstellen als je dat wel hebt dat het een pak moeilijker is. Maar vooral niet te streng zijn voor jezelf, wat je aan het doen bent is ook niet niks. Di毛ten is voor later 馃き
8 maanden geleden
Reactie op Bebecoco
Ik heb dat niet de hele dag, alleen 's morgens veel honger als ik wakker ...
Haha ik snack ook best gezond ( met momenten ook wel ongezond ) maar zelf nadien blijf ik honger hebben 馃槄
Bij m'n eerste 2 meisjes was ik op 21 weken al veeeeeel meer bijgekomen tov nu. Dus ik dacht dat is hier een makkie 馃槄
Te vroeg gejuicht dus 馃檲馃槀