11 Reacties

8 maanden geleden

Heb ik al vanaf dag 1 馃槩馃槩

8 maanden geleden

Heb ik ook 22+2 nu maar ik heb een scheurkalender over de zwangerschap en daarin staat dat veel water drinken zou moeten werken ik drink sowieso al de hele dag door water dus ik heb er eigenlijk nog niet echt op gelet maar misschien dat eens proberen

8 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Heb ik ook 22+2 nu maar ik heb een scheurkalender over de zwangerschap en d ...
Ik drink ong 2,5L per dag ( water of ice tea green ) dus dat helpt jammer genoeg niet echt 馃檲

8 maanden geleden

Heb ook altijd honger en probeer er gewoon niet aan toe te geven meestal lukt dit ook wel. Als ik echt honger heb ga ik wandelen of sporten dan moet ik erna sowieso eten dat verzet mijn gedachten

8 maanden geleden

Ik heb dat niet de hele dag, alleen 's morgens veel honger als ik wakker word terwijl ik vroeger vaak niet eens at en soms 's avonds na het avondeten nog een 'goestingske' 馃構 Wat bij mij heel goed helpt daartegen is iets gezond eten waarvan je wel lang gevuld bent, omdat ik gelezen heb dat je best niet te vaak lege calorie毛n eet tijdens je zwangerschap (koeken, chips, ...) omdat je hier niet lang gevuld van bent, de baby er niks aan heeft en jij zelf komt ervan bij. Bv 's morgens eet ik dan havermout met fruit maar ook met pindakaas en noten, soms yoghurt etc.. En 's avonds eet ik een rijkelijk gezond avondmaal maar dan maak ik dat ik voor erna nog kerstomaatjes of druiven ofzo in huis heb voor mocht er nog een hongerke komen 馃構 voor mij werkt dit en zo kom ik ook niet echt bij momenteel. Maar ik heb ook wel geen zotte ongezonde cravings dus kan me voorstellen als je dat wel hebt dat het een pak moeilijker is. Maar vooral niet te streng zijn voor jezelf, wat je aan het doen bent is ook niet niks. Di毛ten is voor later 馃き

8 maanden geleden

Ik met momenten vanaf middag tot 15u heb ik de meeste honger buien en dan bij avond eten kan ik niet meer eten en dan tegen 22u wilde honger. Maar ga dan slapen dus eet ik niet meer. 馃槢 21 weken en 3 dagen.

8 maanden geleden

Reactie op Maaike C

Heb ik al vanaf dag 1 馃槩馃槩
Bij m'n 1e had ik dat ook van dag 1.. en de 2e ook pas later .. 馃檲

8 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik heb dat niet de hele dag, alleen 's morgens veel honger als ik wakker ...
Haha ik snack ook best gezond ( met momenten ook wel ongezond ) maar zelf nadien blijf ik honger hebben 馃槄 Bij m'n eerste 2 meisjes was ik op 21 weken al veeeeeel meer bijgekomen tov nu. Dus ik dacht dat is hier een makkie 馃槄 Te vroeg gejuicht dus 馃檲馃槀

8 maanden geleden

Reactie op nahlie

Haha ik snack ook best gezond ( met momenten ook wel ongezond ) maar zelf n ...
Haha馃槀 ja ik zie wel vaak van die grappige filmpjes op Instagram over het derde trimester en honger... Dus ik hou sowieso ook m'n hart al vast馃槀

8 maanden geleden

Ik heb ook heel snel (al terug) honger.. en heb dat artikel ivl lege calorie毛n ook gelezen. Ik probeer - met dat wetende in lijn achterhoofd - hierop te letten door idd naar een stuk fruit te grijpen ipv chocola of koekjes, ijs, etc. Maar dat lukt lang niet altijd

MOD

8 maanden geleden

Oja zo herkenbaar 馃檲 heb de hele dag precies honger maar niet altijd naar gezonde dingen helaas 馃槅 maar heb ook dagen dat ik dan bijna niets eet