8 Reacties

8 maanden geleden

Nu al (2?) 3 handen op 1 buik. Ze kijken er enorm naar uit allemaal . Ook 2 meiden en 1 plus zoon ☺️

MOD

8 maanden geleden

Reactie op nahlie

Nu al (2?) 3 handen op 1 buik. Ze kijken er enorm naar uit allemaal . Ook ...
Oohh 🥰 super mooie foto ♡

8 maanden geleden

Ik heb al een dochtertje van 2,5j en ze als je vraagt waar is zusje, komt ze een kusje op mijn buik geven. In hoeverre ze het echt beseft is natuurlijk de vraag...

MOD

8 maanden geleden

Reactie op An VDW

Ik heb al een dochtertje van 2,5j en ze als je vraagt waar is zusje, komt z ...
Mega schattig 🥰 zeker als ze zo jong zijn 🙈 krijg je een jongen of meisje?

MOD

8 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Mega schattig 🥰 zeker als ze zo jong zijn 🙈 krijg je een jongen of meisje ...
Oh sry zie nu net dat ze een zusje krijgt 🙈 sorry erover gelezen

8 maanden geleden

Ik heb al twee zoontjes van 2 en 4jaar. Ze zijn mega lief voor baby’tje in mama’s buik. Kusjes geven en er over wrijven enz 🥰 Maar de oudste is er van overtuigd dat baby’tje een broertje gaat zijn… M’n man en ik weten het geslacht, een meisje. Voor de rest is er niemand in onze omgeving die weet dat het een meisje is, dus ook onze kinderen niet. Ik vraag me nu soms af of we het niet beter vertellen zodat de oudste het idee van een broertje los laat en al went aan het feit dat het een zusje is… Iemand hier ervaring mee?

MOD

8 maanden geleden

Reactie op LDW

Ik heb al twee zoontjes van 2 en 4jaar. Ze zijn mega lief voor baby’tje in ...
Oh ik heb eigenlijk geen idee..denk hij dat hij een broertje krijgt? Misschien kun je het vertellen enkel tegen je kindjes maar de kans is groot dat ze het eens gaan verklappen 🙈 onbewust he maar dan denk ik als je bv ergens bent dat ze zeggen kusje aan zusje ofzo?

8 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Oh ik heb eigenlijk geen idee..denk hij dat hij een broertje krijgt? Missc ...
Hij is er van overtuigd dat het weer een broertje is. Hij vindt zijn broertje nu zo leuk dat hij nog zo een wil… 🙈😆 Gisteren zei hij zelfs dat hij boos en verdrietig gaat zijn als baby’tje geen broertje is…. We zijn nu inderdaad van plan om over zusje te praten ipv over baby’tje of broertje of zusje. En we zien wel hoelang het nog duurt tegen dat iemand anders het dan ook weet.😅