7 Reacties
5 maanden geleden
Je kan deze vinden in speciaalzaken van lingerie, maar ook bij H&M (geen wow kwaliteit maar wel heel betaalbaar), bij inno heb je ook veel keuze! Als je van de kanten van antwerpen ben kan je altijd eens langs gaan bij mama latte in ekeren! Ze geven daar ook goed advies over borstkolven. Persoonlijk heb ik ook altijd nog wel een extra borstvoedingsbeha gekocht bij laredoute. (Want anders telt dat financieel wel op) best om er eentje ‘extra’ te hebben in het begin vond ik want met stuwing kan je al eens lekken, of de baby die overgeeft in je decolleté dan wil je ook niet heel zuur ruiken de komende uren/dagen..
5 maanden geleden
Reactie op Elca
Je kan deze vinden in speciaalzaken van lingerie, maar ook bij H&M (gee ...
bedankt voor de tips 😊 ben helaas niet van die kanten ben van west vlaanderen maar mss idd inno of h en m
5 maanden geleden
Reactie op elkeeeeeee
bedankt voor de tips 😊 ben helaas niet van die kanten ben van west vlaande ...
bij Paradisio in Waregem hebben ze wel goeie.
5 maanden geleden
Reactie op elkeeeeeee
bedankt voor de tips 😊 ben helaas niet van die kanten ben van west vlaande ...
Ik heb er 2 gehaald in de H&M (in Izegem heb je een kleine afdeling met zwangerschapskledij). Ook al veel goeie dingen gehoord over Mamado in Roeselare!
5 maanden geleden
even een update : ik heb de mijne in de h & m gevonden bij de speciaalzaken hadden ze bijna nooit mijn maat of zaten ze niet goed. of je moest online bestellen in veel winkels ook