9 Reacties

6 maanden geleden
Mijn zoontje is bijna 3 maanden en hij heeft deze week 3 dagen een eerste blokje van 5 uur gehad. Zalig was dat!😅 afgelopen nacht was het weer 3,5u-3u-2u-2u-2u ertussen. Ik denk dat het erbij hoort en nachtvoedingen zijn blijkbaar ook heel erg gezond voor hun ontwikkeling en hersenen. Dus ik denk ondergaan 🙈 als hij komt voor voeding is dat het teken dat hij het nodig heeft.🫶🏻 elke baby is anders. Bij mijn zus die ook borstvoeding gaf is ze langer beginnen slapen na 6 maanden ergens. Dan kwam ze nog maar 1 keer.

6 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Mijn zoontje is bijna 3 maanden en hij heeft deze week 3 dagen een eerste b ...
Oh ja en bij mij de eerste weken ook minstens elk uur. Soms 1,5u. Dus dat is al wel beter. Ik hou mijn hart al vast voor de welgekende 4 maanden slaapregressie 😅

6 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Oh ja en bij mij de eerste weken ook minstens elk uur. Soms 1,5u. Dus dat i ...
Bedoel minstens elke 2uur, soms 1,5

6 maanden geleden
Hier drinkt ze meestal tussen 23 en 24 uur en dan slaapt ze een lange blok van rond de 5uur en daarna is ze er na 2/3uur terug ze slaapt dan ook veel minder vast..
heb er niks speciaals voor gedaan opeens deed ze dit maar ze slaapt overdag wel niet zo goed, misschien dat dat er mee te maken heeft? 🤷🏼♀️

6 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Hier drinkt ze meestal tussen 23 en 24 uur en dan slaapt ze een lange blok ...
Dit is begonnen rond haar 2 maanden maar er zijn nog nachten dat ze vaker vraagt om eten en ik doe dan niets anders dus geen idee aan wat het ligt 😅 ook neem ik ze bij de kortere blok ook vaak bij mij in bed zodat ze nog wat verder slaapt en meestal lukt dit dan ook wel 😊

6 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Mijn zoontje is bijna 3 maanden en hij heeft deze week 3 dagen een eerste b ...
Haha ondergaan it is! Vannacht was het 3,5 - 3 - 2 wat een hele uitzondering was! Misschien moet ik elke dag klagen dat ik te weinig slaap 😅

6 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Dit is begonnen rond haar 2 maanden maar er zijn nog nachten dat ze vaker v ...
Ik neem hem met zijn voeding van 3-4u ook mee in bed, dan geef ik al liggen borstvoeding ☺️

6 maanden geleden
Reactie op Elke.Stlns
Ik neem hem met zijn voeding van 3-4u ook mee in bed, dan geef ik al liggen ...
Al liggend al vaak geprobeerd maar ze drinkt dan zo slecht dat ik mij toch altijd gewoon rechtzet 😅 anders wordt ze boos of drinkt ze heel kort waardoor ze dan super snel weer honger heeft 🙈

6 maanden geleden
Hier dochter van 8w en heel soms doet ze een eerste blokje van 3a4u en verder steeds 2u tussen. Dat is blijkbaar heel normaal. Hier geef ik ze de laatste voeding rond 5u ook vaak liggend op mijn zij in maternale houding en slapen we zo verder. Maar verder voed ik altijd half achterover liggend met kussens onder mijn rug, zo kan ik zelf nog wat verder doezelen terwijl ze drinkt en dat is ook handig met reflux. De nachten worden het beste verdragen als ik mezelf zo min mogelijk wakker maak tijdens het voeden.