Ik denk dat ik vooral even mijn hart moet luchten... toen onze zoon geboren werd een maand geleden kwam mijn melkproductie niet meteen op gang, pas na 5 dagen kwamen er een paar druppels uit. De baby kon ook niet aan de borst aanhappen door een korte tongriem, dus ik stimuleerde vooral met kolven. Ondertussen ben ik een maand fulltime aan het kolven, aanleggen en kunstvoeding geven. Dit is erg intensief. We zijn therapie gaan volgen bij de chiropractor voor zijn mondje, gaven een fortuin uit aan lactatiekundige, vroedvrouwen en chiropractor, kochten de duurste kolf en een backup (in deze korte tijd heb ik al vier kolfapparaten gehad). Maar het lukt nog steeds niet .. ik heb nu een handsfree kolf zodat ik mijn zoon kan oppakken tijdens het kolven maar met die kolf daalt mijn productie enorm.
Ik heb het gevoel dat ik alles gedaan heb en het lukt niet... ik wil niet opgeven maar het is erg zwaar en het gaat gewoon niet beter... het sloopt me... en ik ben zo teleurgesteld en verdrietig hierover.