3 Reacties
3 maanden geleden
Voor het geven van bv, de baby even verversen eventueel kleertjes uitdoen en tijdens het voeden de baby wakker houden door aan het voetje of gezichtje te friemelen. Of met een natte doekje af en toe op zijn been te wrijven zodat hij wakker blijft. Dit heeft geholpen bij mij.
3 maanden geleden
Opzich maken wij onze zoon niet wakker 's nachts nog overdag als hij honger heeft zal hij wel wakker worden. Hebben wij ook met onze dochter zo gedaan.
Met een tepelhoes moeten ze juist wat meer moeite doen om de melk uit de tepel te zuigen. Het is makkelijker aanhappen moeilijker melk zuigen. (Zo mijn vroedvrouw)
Eventueel met een washandje of nat doekje over het hoofdje, door de nek, of langs de rug gaan.
Kleerdjes uitdoen.
Ind pamper doen en ook met een doekje "afkuisen" worden ze ook terug wakker van.
Ik heb ook een tijdje met tepelhoes gegeven omdat ik kloven had.
Maar nu deze genezen zijn geef in terug gewoon zonder.
In C mogen ze ook een pauze pakken tussen de voedingen. Mijn zoontje drinkt en neemt over de gehele 15-20 min dat em drinkt 5-10 min pauze ik ben gemakkelijk rond de 30 min aan het voeden per kant. Als hij al de 2 kanten drinkt. Meestal drinkt em maar 1 kant.