14 Reacties
2 maanden geleden
Hallo!
Wij hebben het als volgt aangepakt (door de ervaring van mijn schoonzus):
- de speen van de fles een paar minuten in je bh stoppen
- eerst al wat borstvoeding geven zodat het kindje niet te snel overstuur raakt als het niet lukt
- flesje door de papa laten geven en als mama even weg gaan
Volgens onze vroedvrouw zijn de flesjes van Lansinoh heel goed. Zelf gebruiken we ook avent.
Heel veel succes!
2 maanden geleden
Heb je nieuwe flesjes van philips avent? Heb al van velen gehoord dan de nieuwe 3.0 flesspeentjes enorm ruw zijn. Zelf heb ik dit ook al ervaren. De melk gaat er niet in. Daarom gebruik ik nog steeds de 2.0 flesspeentjes. Dus je kan andere flesjes proberen want de 2.0 speentjes zijn moeilijk verkrijgbaar
2 maanden geleden
Wij gebruiken de flesjes van de brown met speentje 1 en hier drinkt ze rustig mee ☺️ we proberen minstens 1 flesje per week te geven en dat drinkt ze wel goed meestal is het melk uit de frigo dus gewoon een beetje terug opgewarmd met de flessenwarmer
(Bevroren en dan ontdooid hebben we nog niet gegeven al zit er ondertussen ook wel al genoeg voorraad in de diepvries 🙈)
2 maanden geleden
Wij hebben heel wat flesjes moeten testen voor we bij degene kwamen die hij wou, dat is die van lasinoh geworden.
Bij mij wilt hij geen flesje drinken (neem ik hem niet kwalijk, waarom van een fles drinken als je bij de bron zit :-p)
De papa moet hem ook uit het park/bed halen, als ik hem eerst vast heb dan wilt hij ook geen flesje.
2 maanden geleden
Reactie op evwm
Bedankt voor alle tips! We gaan deze van Difrax ook eens testen! Ik denk da ...
Wij hebben deze, maar dan de kleine (ook kleine speen) als je live borstvoeding wil blijven geven, raad ik die toch zeker aan. Zoek eens op “therapeutisch voeden) het is de bedoeling dat ze moeite moeten doen, omdat het aan de borst ook moeite kost. Als je een grote speen geeft spuit of loopt de melk er vaak vanzelf uit, waardoor ze “lui” kunnen worden. Veel succes!
Bij ons werkte dit flesje trouwens van de eerste keer. Voorlopig wel enkel als de melk “vers” is, dus niet afgekoeld of opgewarmd.
2 maanden geleden
Reactie op opaarde
Enn hoe is de fles 🥰
Ik wou deze ook graag maar momenteel toch bij dr brow ...
Gisteren en vandaag geprobeerd, was even zoeken maar we zijn vandaag begonnen met 60ml en dat heeft ze toch vlotjes opgekregen. Het ziet er niet uit dat hij te snel of te traag gaat maar juist goed. Bij de vorige flesjes moest ze inderdaad zelf veel moeite doen maar hier druppelt de fles maar een beetje waardoor ze flink begint te zuigen. Ik heb vaak dat ze zich verslikt aan de borst omdat het te snel gaat…😅 dus hier zal dat gelukkig niet zijn, denk ook geen lucht..
Dit was dus een succes, heb er vertrouwen in.🤞
Is wel echt een mooie fles vind ik persoonlijk, ben tevreden.