7 Reacties

8 maanden geleden

Ik had laatst eentje aan van de Hunkemöller die zat wel heel goed maar heb hem nog niet durven kopen aangezien het nog 4 maanden is tot de bevalling en ik schrik heb dat die dan ook weer te klein zal zijn..

8 maanden geleden

Mij hebben ze in de lingeriewinkel de tip gegeven om pas na de bevalling bh's te kopen. Omdat de buste nog wel enkele maten kan groeien eenmaal als de borstvoeding op gang is (wat bij mijn eerste kindje echt het geval was). Bij de eerste bh's besteld via laredoute. Waren wel praktisch, maar niet helemaal tevreden. Ik vond dat ze iets te weinig ondersteuning gaven aan een grotere buste (had ik vooral problemen mee als ik dan eens afsprak met mensen, ik voelde me dan iets meer onzeker).

8 maanden geleden

Ik heb er besteld via SHEIN… zitten hele comfi

MOD

8 maanden geleden

Ik heb idd al gehoord van sommige dames dat shein idd goede borstvoedingsbh's hebben. Zelf heb ik daar geen ervaring mee maar ik weet nog van de eerste 2 dat ik naar de Hunkermöller ben gegaan. Hopelijk kunnen andere dames je helpen. Liefs Nina

8 maanden geleden

Ik heb er 2 van carriwell en ben er echt heel erg tevreden mee. Ik heb eentje gekocht in een winkel en erna gewoon online bijbesteld. Heel tevreden van en kunnen meegroeien tijdens de zwangerschap. Zeker ook ideaal dus als BV-bh

8 maanden geleden

Reactie op marie9090

Ik heb er 2 van carriwell en ben er echt heel erg tevreden mee. Ik heb eent ...
Hoe moet ik dat meegroeien dan zien? Want ik snap het systeem van extra haakjes wel.. maar ik ben nu al van 75C naar 80E gegaan dus denk niet dat met enkel de omtrek te vergroten ik tegen de bevalling en effectieve borstvoeding nog in die bh zal passen 🙈

8 maanden geleden

Ik heb er vorige week besteld van de H&M en kocht deze: https://www2.hm.com/nl_be/productpage.1215575001.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqdqvBhCPARIsANrmZhOrL0KUVI-LiFQ53mZz_7dG_7HOZFs2YNGlpOn_3Y2Jj8_RgqhNDVUaAu0HEALw_wcB omdat ze super comfy zitten! Je hebt er ook met haakjes en vulling als je dat liever zou willen. Na de bevalling ga ik wel meteen naar een lingeriewinkel om een goede bh te laten aanmeten maar nu zocht ik vooral iets dat kan meegroeien.