67 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Geen ervaring met het vele krijsen dit heeft ze maar af en toe en dan is he ...
Dr brown met de prematuur speen, ik heb letterlijk allee flessen in huis. Ons dochtertje dronk te gulzig. Maar de dr brown met de P speen is een wondertje

3 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Hier hetzelfde. Nu heeft onze kleine meid dat ze overdag soms heel hard beg ...
Heb je al eens raad gevraagd aan je vroedvrouw? Misschien staat er we teveel op de borstvoeding waardoor ze op een korte tijd te veel binnenkrijgt. En kan ze beter en rustiger drinken als de eerste grote druk eraf is gekolfd..? De eerste melk die uit de borst komt is ook minder vette melk, en de vette melk is belangrijk om binnen te krijgen om verzadigd te geraken.

3 maanden geleden

Reactie op Elca

Heb je al eens raad gevraagd aan je vroedvrouw? Misschien staat er we tevee ...
Ja de vroedvrouw gaf als tip als het minder snel stroomt af te wisselen van borst en als het snel stroomt haar pauzes te geven, maar helaas werkt dat ook niet. Nu gisteren gaf ik haar mijn pink toen ze overstuur was en toen direct de borst en dat werkte plots wel. De vroedvrouwen gaf ook aks tip te kolven en dat te geven mocht het niet lukken want anders krijgt ze niet genoeg … mijn productie was ook even terug gelopen maar heb toen wat extra gekolfd en nu is het weer goed veel gelukkig

3 maanden geleden

Reactie op opaarde

Dr brown met de prematuur speen, ik heb letterlijk allee flessen in huis. O ...
Ik had hier toevallig wel eentje liggen met nr 1 speen dus die al eens getest en dat ging wel goed maar ze had ervoor wel al goed gedronken aan de borst dus weet niet wat het gaat geven als ze echt honger heeft 😅

3 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Hier hetzelfde. Nu heeft onze kleine meid dat ze overdag soms heel hard beg ...
Ik kolf fulltime af. En gebruik het mam flesje. Wel content van dit flesje! Werd aangeraden van de vroedvrouw

3 maanden geleden

Reactie op Hallo678

Ik kolf fulltime af. En gebruik het mam flesje. Wel content van dit flesje ...
En hoe bevalt het fulltime kolven? Gaat dat gemakkelijk? Heb je dan een vast ritme zoals bij kunstvoeding?

3 maanden geleden

Reactie op Elise2800

En hoe bevalt het fulltime kolven? Gaat dat gemakkelijk? Heb je dan een vas ...
Ik vind dit wel gemakkelijk en vind het vooral een voordeel dat ik weet hoeveel hij binnen heeft en dat iemand anders eens een flesje kan geven. Ik kolf om de 4 uur af maar heb wel een hoge productie