5 Reacties

22 dagen geleden

Heb je soms dagen dat je maandstonden gestopt lijken? En dan plots een dag later terug wat verlies hebt? Het jaar voor mijn zwangerschap had ik ook precies heel de tijd mijn maandstonden. Ze kwamen door, dan leken ze gestopt en dan ineens terug verlies. Bleek het een poliep in de baarmoedermond te zijn. Dit hield telkens wat bloed tegen waardoor het stolde en tegen dat ik eindelijk een bloedvrije week had, was de nieuwe cyclus al terug in aantocht

22 dagen geleden

Reactie op JolienN1990

Heb je soms dagen dat je maandstonden gestopt lijken? En dan plots een dag ...
Nee eigenlijk niet het bloed maar wel heel licht niet het gedacht van mijn maandstonden

22 dagen geleden

Als het een gekke geur heeft best even laten controleren bij gyneacoloog denk ik. Ik heb na de eerste bevalling te maken gehad met een achter gebleven stukje placenta wat ook al geinfecteerd was. Uiteindelijk met een curettage laten weghalen en dan aan infuus met antibiotica gemoeten vanwege infectiegevaar.

22 dagen geleden

Reactie op kathhhhhhh

Als het een gekke geur heeft best even laten controleren bij gyneacoloog de ...
Oei oke dank u wel dan ga ik best tich even laten controleren

22 dagen geleden

Ik ben 3 maanden geleden bevallen en heb hetzelfde. Ik heb intussen mijn maandstonden gehad, bloedverlies stopte na een week. Maar dan begon het bloedverlies opnieuw en dit is nu een tweetal weken aan de gang. Soms hevig, dan weer weinig en steeds bruin bloed. Ik vraag mij ook af of dit normaal is, laat je even weten wat je gynae zegt? Ik ga ook een afspraak vastleggen. Succes!