6 Reacties

3 maanden geleden

Nee opzich niet erg hoor. Goed insmeren met die 2 dingen in combinatie ook met je eigen melk. Open laten hangen en niet afdekken voor de snelste genezing. Die multi mams en lanoline zeker goed blijven gebruiken. Eventueel even die kant een keertje minder geven een keer kolven als er dan wat bloed bij zit is het gekolft en kan je die melk gebruiken in het bad van je kindje. Maar zeker niet niets meer doen met die kant anders wordt die groter en dat willen we niet

3 maanden geleden

Reactie op diny824

Nee opzich niet erg hoor. Goed insmeren met die 2 dingen in combinatie ook ...
En hem wel blijven voeden met die borst? Want dan krijgt hij wel best wat bloed binnen? Nu wakker voor een volgend voedingsmoment en mijn borst is aan het lekken (toeschietreflex denk ik!). Best deze wel geven of afkolven of wat doe ik er best mee?

3 maanden geleden

Reactie op Shatho

En hem wel blijven voeden met die borst? Want dan krijgt hij wel best wat b ...
Ik zou niet rechtstreeks van die borst laten drinken maar kolven dan zie je ook om hoeveel bloed het gaat.. want een beetje zal geen kwaad kunnen maar als het veel is heb je grote kans dat je baby gaat overgeven (is mij toch eens zo verteld)

3 maanden geleden

Reactie op Shatho

Nee daarom die borst kolven tussendoor en die melk die je gekolft hebt in het badje doen.

3 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Ik zou niet rechtstreeks van die borst laten drinken maar kolven dan zie je ...
Klopt als het veel is kan de baby ind overgeven. Ind kolven

3 maanden geleden

Reactie op Shatho

Ik weet niet hoeveel u kindje tussen laat tussen de voedingen. Maar als u kindje bv 3u tussen laat van voedingen na een uurtje een half bv kolven dat u andere borst "denkt" dat die gedronken heeft en dan voeden aan de andere kant. En proberen als je toch iets van bh aan doen niet die tepel te laten raken. Eventueel een lekschaal te gebruiken tussen de stof en u tepel. En u tepel zo veel mogelijk vrij laten ook tijdens het slapen. Tesnoods een hondentrainer gaan halen uit de action en een handdoek en eronder leggen voor het lekken dat u tepel mooi en snel kan genezen