Hallo allemaal
Ik ben gisteren om 14:00 gestript geweest en had toen direct wat rood bloedverlies en daarna enkel nog wat bruin. Ik ben denk ik vanochtend mijn slijm prop verloren want had toen een dikke bruine klodder, maar kan mogelijk ook van het strippen zijn.
Alleen heb ik nu terug wat rood bloed bij het slijm als ik naar het toilet ga. Is dat normaal? Kan dat van het strippen zijn of doet verliezen van de slijm prop? Het is wel niet zo veel maar twijfel omdat het rood is (en dus vers). Ik ben nu bijna 41 weken.
Had ik vorige week gewoon van het controleren of ik ontsluiting had, nu al enkele dagen maar niet constant wit slijmerige afscheiding, of dat de slijm prop is weet ik niet, maar t ziekenhuis zegt me niet te panikeren en kan nog effe duren, ik ben 38+2
Ja ik kijk het zo nog eens aan of het overgaat of erger wordt, maar wordt sowieso morgenochtend ingeleid dus als het niet erg is wacht ik die afspraak graag af :)
Ja ik kijk het zo nog eens aan of het overgaat of erger wordt, maar wordt s ...
Ik denk dat je gerust mag wachten tot je afspraak morgen! Tenzij je echt veel bloed zou verliezen of pijn zou krijgen dan zou ik we al eens vroeger bellen of langsgaan 😊